تامین مالی ۱۰ هزار و ۳۱۵ واحد مسکونی نهضت ملی در هرمزگان
تامین مالی ۱۰ هزار و ۳۱۵ واحد مسکونی نهضت ملی در هرمزگان

اقتصاد و بیمه- عضو هیات عامل بانک مسکن در حاشیه میز خدمت دومین سفر رئیس جمهوری به استان هرمزگان، از انعقاد قرارداد ۱۰ هزار و ۳۱۵ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب […]

 

تامین مالی ۱۰ هزار و ۳۱۵ واحد مسکونی نهضت ملی در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی و سعیدرضا کوهی رئیس اداره کل اعتبارات در میز خدمت دومین سفر رئیس جمهوری به استان هرمزگان حضور یافتند.

کشاورز در حاشیه این حضور گفت: با دستور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل محترم بانک در میز ارتباطات مردمی حاضر شدیم تا با حضور مستقیم و بی‌واسطه با مردم ضمن بررسی تکالیف و مصوبات دور اول سفر رئیس جمهوری، به بررسی موانع واحدهای باقیمانده مسکن مهر و موضوعات مطرح شده در حوزه مسکن به خصوص طرح نهضت ملی مسکن بپردازیم. در میز ارتباطات مردمی مسائل و مشکلات مردم در حوزه مسکن مورد رسیدگی واقع شده تا در اسرع وقت نتیجه مطلوب حاصل شود.
عضو هیات عامل بانک مسکن ادامه داد: قصد ما بر این است تا از پروژه‌های سال‌های قبل نیز بازدید داشته باشیم و ضمن اخذ گزارشات میدانی و بررسی مصوبات گذشته، در صورت لزوم با ارائه مشاوره‌های جدید، مشکلات پیش رو را مرتفع سازیم.
وی اظهار امیدواری کرد که طی این سفر و با بیشترین پاسخگویی به مردم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای بانک مسکن در استان هرمزگان باشیم.
عضو هیات عامل با بیان اینکه استان هرمزگان همچنان در انعقاد قرارداد طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است افزود: از تعداد ۱۲ هزار و ۶۴ واحد معرفی شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، ۱۰ هزار و ۳۱۵ واحد مسکونی انعقاد قرارداد شده و تاکنون مبلغ ۲۰ هزار و ۵۰ میلیارد ریال سهم‌الشرکه به پروژه‌ها پرداخت شده است.
سعید رضا کوهی رئیس کل اعتبارات بانک مسکن نیز با حضور در میز ارتباطات مردمی ضمن تقدیر از عملکرد استان در طرح مهر گفت: استان در بخش طرح تکلیفی مهر عملکرد خوبی داشته و ۶۳ هزار و ۷۳۶ واحد پرداخت تسهیلات در این بخش صورت گرفته که باعث خانه‌دار شدن قشر عظیمی از مردم در استان شده است.
وی گفت: در این سفر مشکلات واحد‌های باقیمانده مسکن مهر نیز بررسی و نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام می‌شود.
مدیران و نمایندگان بانک مسکن به مدت سه روز در میز خدمت ارتباطات مردمی اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی پاسخگوی مردم و مشتریان هستند.