بیمه نوین به مجمع عمومی عادی سالیانه نشست
بیمه نوین به مجمع عمومی عادی سالیانه نشست
درسال1400 رشد 6/47 درصدی درحق بیمه صادره، کاهش نسبت خسارت پرداختی، کسب مبلغ 566/596 میلیون ریال سود خالص است که جزئیات آن در حوزه های مختلف طی این گزارش ارائه می شود

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه نوين (سهامی‌عام) مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۱ در محل بلوار ميرداماد ميدان مادر خيابان شهيد سنجابي پلاک ۱۱ برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۲/۵۹ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای عيسي شهسوار خجسته بود، که جنابان مهدي نزادي نوش آبادي و همايون باقري طادي در مقام نظار اول و دوم و خانم  شقايق ديلمي پور به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۱۲ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

پیام هیأت مدیره

سهامداران ارجمند با سلام

هیأت مدیره شرکت بیمه نوین ضمن عرض خیر مقدم به سهامداران محترم و نمایندگان محترم سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی، بیمه مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، حضور آنان را در هفدهمین جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گرامی میدارد و گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکت که حاصل عنایت و لطف الهی و تلاش فراوان شبکه فروش، نمایندگان عزیز و همکاری بیدریغ مدیران و کارکنان شرکت است را به استحضار سهامداران محترم می رساند، با این امید که این گزارش گویای اندکی از زحمات شبکه فروش و همکاران گرامی باشد. نتیجه فعالیت شرکت درسال۱۴۰۰ رشد ۶/۴۷ درصدی درحق بیمه صادره، کاهش نسبت خسارت پرداختی، کسب مبلغ ۵۶۶/۵۹۶ میلیون ریال سود خالص است که جزئیات آن در حوزه های مختلف طی این گزارش ارائه می شود.

برنامه‌­های آتی شرکت

  • بازنگری ساختار سازمانی مدیریتهای ستادی و شعب شرکت
  • برگزاری همایش علمی پژوهشی شرکتهای گروه مالی اقتصاد نوین
  • تدوین سند راهبردی شرکت بیمه نوین (افق ۱۴۰۶)
  • توسعه کمی و کیفی نمایندگان جنرال و تخصصی عمر در سراسر کشور
  • ارزیابی اثربخشی جشنواره های شرکت
  • طراحی و توسعه محصولات و خدمات جدیدی متناسب با نیاز مشتریان گروه هدف
  • برگزاری مجامع ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی و شعب
  • طراحی و پیاده سازی سیستم پرداخت خسارت اتومبیل با استفاده از ابزارهای الکترونیکی در تمامی شعب
  • توسعه زیرساخت های شرکت جهت فروش الکترونیکی
  • تهیه چهارچوب و استانداردهای نحوه همکاری با شرکت های کارگزاری برخط بر اساس سیاست های شرکت
  • توسعه فعالیت در فضای مجازی و تولید محتوای استاندارد برای فضای مجازی
  • بازنگری بروشورهای شرکت در رشته های مختلف بیمه ای
  • توسعه ساز و کار اجرایی بازیافت خسارات پرداختی در شرکت
  • بازنگری نگارش شرایط عمومی و خصوصی رشته های بیمه ای
  • محاسبه نرخ جذب و خروج در رشته های بیمه ای
  • ارتقای پرتال رسیدگی به شکایات