بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید
بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

اقتصاد و بیمه- اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است.   به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و ریاست عالیه‌ی بنیاد شهید و امور ایثارگران طی دیدار نوروزی خود با مدیران ارشد بیمه دی که در […]

اقتصاد و بیمه- اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است.

 

بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و ریاست عالیه‌ی بنیاد شهید و امور ایثارگران طی دیدار نوروزی خود با مدیران ارشد بیمه دی که در ساختمان مرکزی بنیاد شهید برگزار شد، بیان داشت: در نشست‌‌هایی که با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شده، آن‌چه به طور محسوس قابل درک و مشاهده است، افزایش میزان رضایتمندی از بیمه دی است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود؛ اقدامات و فعالیت‌های شرکت بیمه دی به ویژه در دوره‌ی اخیر مدیریتی به شکلی چشمگیر و فزاینده‌ رو به اصلاح و بهبود بوده که این موضوع نشان از تلاش جهادگونه‌ی تمامی سطوح این شرکت دارد.

معاون رئیس‌جمهور اظهار داشت؛ بی‌تردید کوشش مجموعه‌ی بیمه دی در جهت رضایتمندی خانواده‌ی ایثار و شهادت از نظر پروردگار متعال پنهان نمانده و این تلاش‌ها موجب عزت و برکت بوده است. چنانچه حضور بیمه دی در نمایشگاه آخرین اقدامات و دستاوردهای بنیاد شهید که در روزهای پایانی سال گذشته برپا گردید، نظر رئیس جمهور، وزارء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر شخصیت‌های کشوری و لشگری را به خود معطوف نمود و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید.

رئیس بنیاد شهید در ادامه با تاکید بر آن‌که بیمه دی با هفتاد هزار بار مراجعه‌‌‌ی خانواده‌های شهداء و ایثارگران به مراکز درمانی طرف قرارداد خود در طول یک روز، در خط مقدم خدمت‌رسانی به خانواده‌ی ایثار و شهادت قرار دارد، گفت؛ خوشبختانه علاوه‌بر خدمات درمانی بیمه دی، آن‌چه در این مجموعه مورد اهتمام است، احترام و تکریم این قشر معظم است که امید است، این رویکرد، تقویت و ماندگار گردد.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد؛ تمامی این توفیقات در حالی است که شرایط پرداختی بنیاد به بیمه دی نسبت به سنوات و ادوار گذشته تغییر چندانی نکرده، اما آن‌چه موجب این سطح از خدمت‌رسانی و این میزان از رضایتمندی شده، تغییر نگاه و روحیه‌ی جهادگونه ایست که طی دوره‌ی جدید مدیریتی بیمه دی، به این شرکت دمیده شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاتمه‌ی این دیدار اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به رویکردهای دیجیتالی بیمه دی در طراحی فرآیندها و نیز انجام امور تحقیقی و پژوهشی در این شرکت، اطلاعات درمانی خانواده‌های معظم ایثارگری، جمع‌آوری، دسته‌بندی و شفاف سازی شده و با همکاری حوزه‌ی بهداشت و درمان بنیاد شهید، جهت‌دِهی و برنامه‌ریزی دقیق‌تری نسبت سلامت و درمان این قشر معزز صورت گیرد.