بیمه دی در سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد ریال فروش داشته است/ رشد ۷۹ درصدی شاخص فروش
بیمه دی در سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد ریال فروش داشته است/ رشد ۷۹ درصدی شاخص فروش

مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران با اشاره به دستاورد‌های ارزنده شرکت در سال گذشته، تحقق اهداف را در گرو باور و تلاش تمامی کارکنان در همه سطوح دانست. به گزارش اقتصاد و بیمه، در نشست شورای مدیران شرکت که مدیران و رؤسای ادارات ستاد به صورت حضوری و مدیران و رؤسای ادارات استان‌ها به صورت […]

مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران با اشاره به دستاورد‌های ارزنده شرکت در سال گذشته، تحقق اهداف را در گرو باور و تلاش تمامی کارکنان در همه سطوح دانست.

بیمه دی در سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد ریال فروش داشته است/ رشد ۷۹ درصدی شاخص فروش

به گزارش اقتصاد و بیمه، در نشست شورای مدیران شرکت که مدیران و رؤسای ادارات ستاد به صورت حضوری و مدیران و رؤسای ادارات استان‌ها به صورت برخط در آن حضور داشتند، طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: با تلاش همه همکاران موفق به کسب رتبه قابل توجهی در صنعت بیمه شده‌ایم، از زحمات کلیه همکاران برای تحقق اهداف قدردانی می‌کنم. وی افزود: ما بنگاه اقتصادی هستیم و عملکردمان براساس شاخص‌های اقتصادی سنجیده می‌شود؛ لذا اولویت اصلی ما ارتقای شاخص‌های عملکردی است. در سال گذشته میزان رضایتمندی قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش قابل توجهی داشته و همه ارکان شرکت باید به این نکته واقف باشند تکریم خانواده شهیدان و ایثارگران بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اهداف و برنامه‌های شرکت اظهار کرد: همه سطوح شرکت می‌بایست نسبت به کلیه مفاهیم، رویکرد‌ها و برنامه‌ها آگاهی و اشراف کامل را داشته باشند. باتوجه به اینکه زمانبندی در تحقق اهداف و برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است در صورت تاخیر منجر به ایجاد آثار نامطلوب و عدم دستیابی به اهداف تعیین شده می‌شود.

اهمیت شبکه فروش و عملکرد استان‌ها در دستاورد‌های شرکت

وی با اشاره به اهمیت شبکه فروش خطاب به مدیران استان‌ها اذعان کرد: باید به مناقصه‌ها با اهمیت ویژه‌ای نگاه شود و در صورت عدم شرکت دلایل آن موجه باشد. لازم است مدیران ستادی، استانی و شعب درخصوص تحقق قرارداد‌های جدید تلاشگر باشند و برای تحقق بودجه می‌بایست ظرفیت اصناف و صنایع کل استان را در نظر بگیرند. همچنین سرعت عمل و چابکی در سیستم می‌تواند فرآیند‌ها را تسریع نماید و در ادامه پیگیری دلسوزانه نتیجه بخش خواهد بود.

موهبتی در ادامه ضمن تاکید بر توسعه تبلیغات بیان کرد: در تحقق پرتفوی مورد انتظار، پرتفوی با کیفیت و تحقق حاشیه سود مناسب حائز اهمیت است لذا با در نظر داشتن تبلیغات محیطی مناسب، خدمات مطلوب پس از فروش نتیجتاً به ماندگاری، تمدید قرارداد و جذب مشتریان جدید کمک شود. از ظرفیت‌های فضای پرتردد در استان‌ها و شهر‌ها اعم از بیمارستان‌ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تشکیلات اقتصادی و … برای تبلیغات محیطی می‌توان در جهت توسعه برند بهره برد. در ادامه نیز نظارت بر خدمات پس از فروش حائز اهمیت می‌باشد.

برنامه‌ریزی برای تکریم بیمه گذاران براساس مناسبت‌های متناسب درنظر گرفته شود

بنا بر این گزارش، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه دی با تاکید بر تکریم مشتریان و ذینفعان تصریح کرد: باید برنامه‌ها و اهداف شرکت برای کلیه کارکنان و شبکه فروش تشریح، تبیین و نسبت به تقسیم کار متناسب اقدام شود؛ و به صورت دوره‌ای جلسه با شبکه فروش به منظور تفاهم کتبی در خصوص تحقق اهداف برگزار شود.

وی با اشاره به توسعه شبکه فروش در سراسر کشور افزود: در مناطق بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت می‌بایست نماینده فعال با عملکرد مطلوب داشته باشیم برای تحقق اهداف و برنامه‌ها می‌بایست از ظرفیت استان‌ها فراتر از مرکز استان استفاده نمود و حضور فعال داشت، لذا از ظرفیت‌های استان برای جذب نماینده استفاده شود. حوزه فنی می‌بایست در موعد مقرر نسبت به اعلام نرخ اقدام نماید، در صورت عدم اعلام مدیریت شعبه با مسئولیت تضامنی با واحد فنی نسبت به اعلام نرخ اقدام نماید. همچنین کلیه همکاران شرکت در سطح ستاد و شعب باید نسبت به مشتریان، همکاران ستاد و شعب و شبکه فروش پاسخگو باشند.

وی در ادامه بیان کرد: در صورتیکه قراردادی برای تمدید اقتصادی نبوده است انتظار می‌رود، اقدامات و مذاکره لازم برای رفع موانع صورت پذیرد. همچنین در خدمات پس از فروش رسیدگی به موقع اسناد و پرداخت به موقع حائز اهمیت و ضروری می‌باشد. لازم است موارد مندج در قرارداد با دقت مورد توجه قرار بگیرد و نسبت به تعهدات پایبند باشیم.

مدیرعامل بیمه دی همچنین در پایان گفت: جلسات مستمر با بیمه گذاران علی الخصوص بیمه گذاران بزرگ برگزار و نسبت به حل موضوعات با قید فوریت اقدام شود.