بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی برگزار می شود
بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی برگزار می شود

به گزارش اقتصاد و بیمه بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی ۵ و ۶ مهرماه ۱۴۰۲ در بابلسر برگزار می‌شود. براساس این گزارش، سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی را با موضوع چالش‌ها […]

به گزارش اقتصاد و بیمه بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی ۵ و ۶ مهرماه ۱۴۰۲ در بابلسر برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، بیست و پنجمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی را با موضوع چالش‌ها و راهکار‌های منابع انسانی در عصر تحولات نوظهور” برگزار می‌کند.

در این همایش که با هدف توسعه و تعمیم مبانی نظری مدل‌های اجرائی و بهره گیری از تجارب ملی و بین المللی، برگزار می‌شود، شاهد برگزاری میزگرد‌ها و پنل‌های تخصصی؛ ارائه تجارب بنگاه‌های کسب و کار ایرانی و بین المللی؛ سخنرانی صاحبنظران، اندیشمندان و مدیران ارشد حوزه منابع انسانی خواهیم بود.

از دیگر برنامه‌های این همایش پرداختن به موضوعاتی همچون پیدایش نسل‌های جدید، انقلاب دیجیتال، هوش مصنوعی، فناوری‌های زیستی و اطلاعاتی و … در حوزه منابع انسانی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های دبیرخانه همایش ۸۸۶۰۴۲۸۶ – ۸۸۶۰۴۳۱۵ تماس بگیرید یا به نشانی  https://hrd-conf.imi.ir مراجعه فرمایید