افزایش سرمایه۱۳۹ درصدی مصوب مجمع گرفت
افزایش سرمایه۱۳۹ درصدی مصوب مجمع گرفت
در تداوم مسیر روبه رشد و تعالی بیمه میهن و پس از اصلاح پرتفوی ، عقد قرارداهای جدید و بزرگ ، کنترل و مدیریت هزینه ها در جهت بالارفتن راندمان کاری ، حضور مدیران متعهد و متخصص در پست های مدیریتی شرکت اینبار بزرگترین افزایش سرمایه بیمه میهن در 15 سال گذشته با درایت مدیریت عامل و حمایت سهامداران عمده نهایی شد و مصوب مجمع گرفت .

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بيمه ميهن (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۱۱٫۲۵ در محل خيابان شهيد خالد اسلامبولي، نبش خيابان بيست و هشتم، شماره ۹۰ برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور بیش از  ۷۰٫۸۳ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای  مهدي محمودي آذر بود، که جنابان  مصطفي عليپور  و  مجيد رجبي در مقام نظار اول و دوم و آقای سيروس کريمي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

در ادامه و با قرائت گزارش توجیهی هیات مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه توسط مدیرعامل محترم و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب افزایش سرمایه شرکت به تغییر بند اساسنامه مربوطه رای مثبت دادند.

 

 

 

«گزارش تکمیلی به زودی در نشریه و سایت اقتصاد و بیمه»

  • نویسنده : مهدی خلج