برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه صنايع سيمان کرمان
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه صنايع سيمان کرمان

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه صنايع سيمان کرمان (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ در محل سالن اجتماعات انجمن صنفي کارفرمايان سيمان برگزار گردید

اقتصاد و بیمه – مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه صنايع سيمان کرمان (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ در محل سالن اجتماعات انجمن صنفي کارفرمايان سيمان برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۵۴/۷۴ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای عزت اله زنگنه بود، که آقای مهدي جهان بين و خانم فائزه نصر آزاداني در مقام نظار اول و دوم و آقای فريدون رحماني به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۱ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۴۴۰/۲ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

پیام هیات مدیره
گزارش حاضر كه حاصل تلاش و فعاليت هيات مديره،مديران و كارگران شركت در سال ” توليد؛ دانش بنيان و اشتغال آفرين” مي باشد تقديم حضور ميگردد.از مجمع عمومي محترم صاحبان سهام تقاضا مي شود با رهنمودهاي خود، هيات مديره را در راستاي رسيدن به اهداف متعالي شركت ياري نمايند. اميد داريم گزارش فوق مورد توجه و عنايت سهامداران محترم قرار گيرد.
رسالت شركت در سال جاري علاوه بر انجام وظايف معمول خود، به نگاه علمي، نظام مند و فراگير معطوف شده و در اين راستا با انجام بررسي هاي جامع ،دقيق و عالمانه در جهت پيگيري اهداف راهبردي شركت نسبت به طراحي و تدوين برنامه راهبردي خود قدم برداشته ايم.
مفتخریم ، با تدبیر هیئت مدیره و تلاش و کوشش شبانه روزی مجاهدان عرصه تولید در شرکت، علیرغم وجود نوسانات متعدد در ورودی ها و خروجی های محیط کسب و کار، به عملکرد شرکت نتایج تلاش همکاران در سال جاری می باشد و بیانگر بنیادی محکم، پویا و منعطف در زیر ساخت ها و ساز و کارهای سیمان کرمان است که نهادینه شده است.
شرکت در ایفاء مسئولیت اجتماعی خود در قبال محیط زیست و جوامع محلی همچون سالهای قبل غافل نبوده و همواره سعی نموده است با توجه به اصول اخلاقی و با حساسیت نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیطی توجه نموده و با اتخاذ موضع فعال نسبت به محیط کسب و کار خود تاثیری مثبت بر کار، جامعه و کارکنان داشته باشد.
در سال مالی آتی با همت تیم مدیریتی و همکاران با تجربه و جوان درصد ایجاد تغییرات بنیادی برای شناخت علمی بازار، برقراری ارتباط موثر با گروه های مختلف مشتریان و گسترده تر کردن دامنه فعالیت بازار سازی هستیم.
در این گزارش ، تنها به دنبال فهرست کردن موفقیت ها نیستیم بلکه آنرا مجالی یافنه ایم برای مشارکت ذهنی شما عزیزان با شمه ای از فعالیتهای همکاران به منظور دریافت رهنمودهای ارزنده تان برای تصحیح راهبردها جهت تداوم ارزش آفرینی برای ذینفعان.

با توکل بر ذات اقدس باری تعالی، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست ها و راهبردهای دولت تدبیر و امید در سال جاری و سال های آینده به برنامه های از پیش تعیین شده دست پیدا کرده و با پیاده سازی شعار “صداقت در گفتار ، صمیمیت در رفتار و صلابت در کار” توسط کارگران این شرکت گامهای موثری در جهت ارتقای منافع ملی این مرز و بوم برداریم. انشاء الله.