برگزاری اولین تور رسانه‌ای گروه توسعه ملی/ اصحاب رسانه از پتروشیمی شازند بازدید کردند
برگزاری اولین تور رسانه‌ای گروه توسعه ملی/ اصحاب رسانه از پتروشیمی شازند بازدید کردند

جمعی از خبرنگاران اقتصادی و بورسی با هماهنگی روابط‌عمومی گروه توسعه ملی، از شرکت پتروشیمی شازند بازدید کردند. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت جدید وبانک مبنی بر توجه به جریان آزاد اطلاعات و ارتقای شفافیت و آشنایی اهالی رسانه با دستاوردهای شرکت‌های […]

جمعی از خبرنگاران اقتصادی و بورسی با هماهنگی روابط‌عمومی گروه توسعه ملی، از شرکت پتروشیمی شازند بازدید کردند.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت جدید وبانک مبنی بر توجه به جریان آزاد اطلاعات و ارتقای شفافیت و آشنایی اهالی رسانه با دستاوردهای شرکت‌های زیر مجموعه گروه توسعه ملی جمعی از روزنامه‌نگاران و عکاسان رسانه‌های اقتصادی کشور از شرکت پتروشیمی شازند بازدید کردند.

روزنامه نگاران، خبرنگاران و عکاسان رسانه ای از خطوط مختلف تولید، مجموعه‌های تصفیه آب و پساب و همچنین نیروگاه این شرکت بازدید کردند.
هم‌چنین چگونگی روند تولید هر یک از محصولات این شرکت مانند پلی اتیلن های سبک و سنگین از مرحله آغاز تولید تا مرحله انبار و بارگیری، مورد مشاهده قرار گرفت.

نشست خبری علیرضا خلیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از دیگر برنامه‌ این تور رسانه‌ای بود.

ضرورت رشد تولید، باور به تولید داخل از طریق توانمندسازی و حمایت از ساخت داخل، ارتقای صادرات از راه توسعه بازارها و افزایش ارز آوری از محورهای اصلی سخنان مدیرعامل شاراک در جمع اهالی رسانه بود.

گفتنی است تورهای بازدید اصحاب رسانه از شرکت‌های زیرمجموعه گروه توسعه ادامه خواهد یافت.