با همت پتروشیمی پارس پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی با حضور وزیر کشور در عسلویه افتتاح شد
با همت پتروشیمی پارس پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی با حضور وزیر کشور در عسلویه افتتاح شد

اقتصاد  بیمه:در چهارمین روز از دهه فجر، با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور، استاندار بوشهر، مدیر عامل پتروشیمی پارس و جمعی از معاونین پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی در عسلویه افتتاح شد. به گزارش اقتصاد و بیمه: وزیر کشور در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت؛ توسعه صنعت نفت و گاز به […]

اقتصاد  بیمه:در چهارمین روز از دهه فجر، با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور، استاندار بوشهر، مدیر عامل پتروشیمی پارس و جمعی از معاونین پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی در عسلویه افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد و بیمه: وزیر کشور در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت؛ توسعه صنعت نفت و گاز به عنوان مزیت اصلی کشور منوط به توسعه علم و فناوری است و باید سعی شود که در این زمینه توانمند حاضر شویم.

احمد وحیدی گفت؛حوزه نوآوری و توسعه فناوری ها یکی از موضوعات اساسی برای صنعت نفت و گاز محسوب می شود و باید برای توسعه فناوری در این زمینه ،شرکت های متعدد داشته باشیم که زمینه ساز این مساله شوند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ که بر اساس تعریف ها و نیازمندی های واقعی و هدف گذاری های جدی و شبکه ای کردن، این شرکت ها بتوانند با آخرین دستاوردها کار را به جلو ببرند و در مسیر دانش حرکت کنند زیرا مزیت قطعی کشور ما در این حوزه ها است.

ایشان عنوان کرد؛ این نمایشگاه ها نقش مهمی در معرفی شرکت های دانش بنیان داشته و موتور محرک ما به افق نوآوری ها می باشد تا زنجیره های ارزش راهبردی کشور ما شکل بگیرد.

استاندار بوشهر دیگر سخنران مراسم افتتاحیه بود و گفت؛ آنچه ما امروز به عنوان دستاورد در همه عرصه ها و صحنه ها داریم مدیون خون شهدا هستیم زیرا بستر ساز اتفاقات بزرگ و تحولات علمی و فرهنگی عظیمی شده اند تا دانشمندان ما امروز خالق افتخارات صنعتی بزرگ در دنیا باشند.

دکتر احمد محمدی زاده گفت: نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی با حضور ۱۶۰ شرکت صنعتی و تولید کننده کالا و خدمات فنی و مهندسی برگزار شده تا توان مهندسین و متخصصین ایران را به رخ جهانیان بکشند.

ایشان گفت؛ این نمایشگاه تحول علمی و اتفاق بزرگی است که نماد خودباوری در بین جوانان ایرانی نیز می باشد.

شایان ذکر است ؛ این نمایشگاه همه روزه از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی عسلویه از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر می باشد