بازدید معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو از چندین واحد و پروژه صنعتی در استان کرمانشاه
بازدید معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو از چندین واحد و پروژه صنعتی در استان کرمانشاه

معاون وزیر صمت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدرو) در سفر یک روزه به استان کرمانشاه از واحد صنعتی ایران خودرو کرمانشاه، طرح های صنعتی بیواتانول و بیوایمپلنت بازدید و از نزدیک روند اجرای این پروژه ها را بررسی کرد

اقتصاد و بیمه – معاون وزیر صمت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدرو) در سفر یک روزه به استان کرمانشاه از واحد صنعتی ایران خودرو کرمانشاه، طرح های صنعتی بیواتانول و بیوایمپلنت بازدید و از نزدیک روند اجرای این پروژه ها را بررسی کرد.

 

به گزارش خبرطلایی به نفل از روابط عمومی ،علی نبوی در بازدید از واحد تولیدی ایران خودرو کرمانشاه آن را نماد محرومیت زدایی، اشتغالزایی و توسعه صنعتی عنوان کرد و گفت : درصدد هستیم با استفاده از توان مالی بانک ها ظرفیت این واحد تولیدی را افزایش دهیم.

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس هم گفت: عزم جدی مسئولین استان برای تکمیل این پروژه و به ظرفیت رساندن این واحد تولیدی وجود دارد.

نبوی در بازدید از طرح بیوایمپلنت شرکت دانش بافت البرز تاکید کرد: این طرح دانش بنیان از عمده مصوبات سفر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به استان کرمانشاه است که مشکلات آن به زودی مرتفع می شود و وارد مدار تولید خواهد شد.