ایران ارقام با مدیریتی کاردان به دنبال بازارهای جدید و سودآوری
ایران ارقام با مدیریتی کاردان به دنبال بازارهای جدید و سودآوری

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت ايران ارقام (سهامی‌عام) مورخ ۲۶/۱۱/۱۴۰۱ در محل هتل هويزه ، طبقه اول سالن ملل  تشکیل گردید

اقتصاد و بیمه – مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت ايران ارقام (سهامی‌عام) مورخ ۲۶/۱۱/۱۴۰۱ در محل هتل هويزه ، طبقه اول سالن ملل  تشکیل گردید.

 

در این مجمع که بیش از ۱۵/۳۴ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای عبدالله شيرمحمد پور گرجاني بود، که حسن روشني  و آقای سعيد باقريان در مقام نظار اول و دوم و آقای سيد ابوالحسن پورحسيني تفت به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ به کار خود پایان دادند.

همچنین سامان پندار به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و هوشيار مميز به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.

آخرین اعضای هیئت مدیره درسال مالی مورد گزارش به‌شرح ذیل بوده است :

سرمايه گذاري فرهنگيان فريبرز کمالي تبريزي نایب رئیس هیئت مدیره موظف-اصلی
سرمايه گذاري سامان فرهنگيان سيدابوالحسن پورحسيني تفت عضو هیئت مدیره موظف-اصلی
سرمايه گذاري سرمايه گستر سهند حسن نوبهار رئیس هیئت مدیره غیرموظف-اصلی
سرمايه گذاري تدبير فرهنگيان کاميار رعدي عضو هیئت مدیره غیرموظف-اصلی
سرمايه گذاري سايه گستر سرمايه فرهاد جديدي عضو هیئت مدیره غیرموظف-اصلی

 

 

پيام هيأت مدیره

خداوند منّان را سپاسگزاریم که پس از یکسال تلاش همه جانبه در جهت تحقق اهداف راهبردی شرکت، مجالی مجدد یافتیم تا خلاصه ای از کارنامه عملکرد شرکت در سال پیشین و برنامه های آتی در سال پیشرو را تقدیم حضورتان کنیم. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار می باشد تصمیم گیری نسبت به عملیات و برنامه ها، به طور کامل در جهت حفظ منافع شرکت و اثرات آتی آن تا حدی که در موقعیت فعلی قابل پیش بینی می باشد بر اساس رویدادهای به وقوع پیوسته و نیز مقررات مزبور به طور کافی و به نحو درست در این گزارش نشان داده شده است .

ایران ارقام با تجربه بیش از ۶۰ سال خدمت رسانی و فعالیت اقتصادی، همواره به دنبال توسعه فعالیت های خود و خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان و سهامداران بوده است. شبکه پشتیبانی گسترد ه در سراسر کشور ، قدرت نام تجاری ایران ارقام و دامنه ای از ارتباطات وسیع و قدرتمند با مشتریان در شبکه بانکی کشور، جزء با ارزش ترین سرمایه های شرکت هستند که باعث شده است در شرایط کنونی اقتصادی ، شرکت نه تنها جایگاه خود را حفظ نموده بلکه به دنبال ارتقاء جایگاه خود و توسعه بازار باشد.

در سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ شرکت با یك چالش عمده «پایین بودن جریان نقدی «مواجه بوده است. در راستای فائق آمدن بر چالش مزبور، شرکت راهبردهای مناسبی ر ا با تمرکز بر افزایش بهره وری و کارآیی واحدهای ستادی و کاهش هزینه های غیرضروری و همچنین رو آوردن به توان داخلی به منظور تولید سخت افزارها، اتخاذ نمود ه است.

تیم مدیریتی ما به پشتوانه ی دستاوردهای شصت ساله و حمایت و اعتماد مشتریان ، برند ایران ارقا م را متعلق به جامعه ی ایرا ن و صنعت IT می داند و امیدوا ر است درآینده ی نزدیك و در معادلات منطقه ای و جهانی بتواند به عنوان یك شرکت پیشرفته برای کشور افتخارآفرین باشد. آرزوی امروز ما این است که شرکت ایران ارقام بتواند با بالا بردن سطح تکنولوژی و کیفیت فعالیت های خود، در جایگاه شرکتی موفق در بازار بین المللی و در سطح منطقه قرار گیرد.

در سال مالی پیش رو ، شرکت برآن است تا با توکل بر خداوند متعال، تلا ش بیش از پیش همکاران، همدلی و همکاری و به پشتوانه حمایت سهامداران ارجمند خود، برنامه های توسعه ای شرکت و افق تدوین شده آن را تحقق بخشد تا در دوره آتی شاهد عملکردی بهتر از این باشیم.  امید است با اتکا به خداوند و با تلاش بیشتر ، همدلی و همکاری مجدانه، زمینه توفیق و اعتلای بیش از پیش شرکت حاصل گردد .

عظمت و سرافرازی ایران اسلامی و عزت و رفاه ملت ایران را از خداوند بزرگ مسئلت داریم..

 

جایگاه شرکت در صنعت

ایران ارقا م به عنوان یکی از پایه گذاران اصلی صنعت بانکداری الکترونیك و نقل و انتقال الکترونیکی پول در ایران با بیش از شش دهه فعالیت در عرصه اقتصادی کشور و با توجه به پیشتازی در تولید و عرضه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری بانکی مطابق نیاز شبکه بانکی کشور ، از شبکه پشتیبانی گسترده ای در سراسر کشور برخوردار بوده و از این حیث شریکی قابل اتکاء در این صنعت برای مشتریان خود محسوب می گردد .

در حوزه دستگاه های خودپرداز، شرکت ایران ارقام در سال مالی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از نظر میانگین محصول تحت پوشش، حدود ۱۸ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده که از این لحاظ یکی از گسترده ترین شبکه های پشتیبانی کشور را دارا می باشد.