امام جمعه: پتروشیمی آبادان نیازمند حمایت دولت است
امام جمعه: پتروشیمی آبادان نیازمند حمایت دولت است

اقتصاد و بیمه- حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر افزود: پتروشیمی آبادان با حمایت بیشتر همانند گذشته به شرکتی سود ده تبدیل خواهد شد. وی خوزستان را قطب پتروشیمی کشور دانست و گفت: خوزستان محور صنعت پتروشیمی در کشور است اما بدلیل خام‌فروشی شاهد ضرر و […]

اقتصاد و بیمه- حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر افزود: پتروشیمی آبادان با حمایت بیشتر همانند گذشته به شرکتی سود ده تبدیل خواهد شد.

وی خوزستان را قطب پتروشیمی کشور دانست و گفت: خوزستان محور صنعت پتروشیمی در کشور است اما بدلیل خام‌فروشی شاهد ضرر و زیان و بیکاری هستیم.

حجت‌الاسلام غبیشاوی افزود: سال‌های متمادی بدلیل خام فروشی در نفت و پتروشیمی نتوانستیم ارزآوری مناسبی داشته باشیم و امیدواریم این رویه با سیاسگذاری دولت انقلابی ساماندهی شود.

امام جمعه: پتروشیمی آبادان نیازمند حمایت دولت است

حماسه ۹ دی بصیرت و هوشیاری ملت ایران را نشان داد

امام جمعه آبادان ۹ دی را مصداق بصیرت و هوشیاری ملت ایران دانست و گفت: ۹ دی روز پیوند با ولایت و رهبری، حمایت از نظام اسلامی و رسوا شدن فتنه‌گران است.

وی افزود: ۹ دی روز یوم الله، بصیرت، تجدید میثاق با امام و هوشیاری مردم ایران است که فتنه بزرگ دشمن را در سال ۸۸ نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی اضافه کرد: دشمنان همواره به شکل‌های مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب برخاسته از متن مردم بوده‌اند ولی هوشیاری، ولایتمداری و وحدت همه اقشار مردم در کنار اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، ناامیدی را در اردوگاه دشمنان ایجاد کرده است.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه شمن در سال ۸۸ با هجوم به مقدسات ایران اسلامی خون ملت ایران را به جوش آورد، گفت: تا زمانی که بصیرت درون امت ایران اسلامی است دشمن در نقشه‌های شوم خود ناکام خواهد بود.

اسراییل رو به نابودی است

حجت‌الاسلام غبیشاوی اظهارکرد: نابودی اسرائیل که بزودی رقم خواهد خورد نتیجه جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها است و بزودی شاهد خروج آنها از منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با استمرار استقامت حماس در نوار غزه و اتحاد امت‌های اسلامی، اسرائیل رو به نابودی خواهد بود.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: مسبب این جنایت آمریکا و صهیونیست‌ها هستند که باید سزای عمل خود را ببینند.

وی افزود: رمز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص، ایمان و توکل به خدا و اهل بیت (ع) بود که توانست با این سلاح معنوی در مقابل دشمنان عالم و جنگ‌های نیابتی در منطقه بایستد و نقشه‌های آنها را یکی پس از دیگری خنثی و ناکام کند.

زنان در جاهلیت مدرن مورد هدف هستند

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز زن گفت: مقام زن در طول تاریخ بشریت مقامی مجهول بوده که مورد ظلم و ستم قرار گرفته و در فرهنگ غربی به عنوان یک ابزار دیده می‌شود.

وی افزود: دنیای غرب که ادعای مدنیت و حقوق بشر می‌کند نگاه ابرازی به زن دارد که در دوران جاهلیت هم این نگاه بود اما اسلام، مقام ارزشمند زن را معرفی کرد.

امام جمعه آبادان بیان کرد: اکنون در جاهلیت مدرن نیز زنان در اسلام هدف قرار داده شدند و دشمن با شعارهای پوچ قصد رواج فرهنگ غربی بین زنان و دختران ما را دارد.