افزایش سرمایه «کگهر»تصویب شد
افزایش سرمایه «کگهر»تصویب شد

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سنگ آهن گهر زمين (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۱۱ در محل سالن همايش هاي بين المللي هتل المپيک برگزار گردید. در این مجمع که با حضور بیش از  ۹۳٫۷۵ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس […]

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سنگ آهن گهر زمين (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۱۱ در محل سالن همايش هاي بين المللي هتل المپيک برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور بیش از  ۹۳٫۷۵ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای محمد ابراهيم راعي بود، که جنابان سعيد داراب ملک آبادي و محمود زيدآبادي نژاد در مقام نظار اول و دوم و آقای حسن يحيوي رازليقي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

در ادامه و با قرائت گزارش توجیهی هیات مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه توسط مدیرعامل محترم و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب افزایش سرمایه شرکت به تغییر بند اساسنامه مربوطه رای مثبت دادند.