افزایش سرمایه مصوب مجمع گرفت
افزایش سرمایه مصوب مجمع گرفت

با رای حداکثری سهاداران، با افزایش سرمایه شرکت تامین سرمایه دماوند به ۱۴ هزار میلیارد تومان موافقت شد به گزارش اقتصاد و بیمه؛ مجمع عمومی فوق‌العاده «تماوند» در روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه با حضور بیش از ۹۳ درصد سهامداران برگزار شد. در ابتدای مجمع میثم فدایی، مدیرعامل تامین سرمایه دماوند درمورد دستورات این جلسه گفت: افزایش […]

با رای حداکثری سهاداران، با افزایش سرمایه شرکت تامین سرمایه دماوند به ۱۴ هزار میلیارد تومان موافقت شد

به گزارش اقتصاد و بیمه؛ مجمع عمومی فوق‌العاده «تماوند» در روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه با حضور بیش از ۹۳ درصد سهامداران برگزار شد.

در ابتدای مجمع میثم فدایی، مدیرعامل تامین سرمایه دماوند درمورد دستورات این جلسه گفت: افزایش سرمایه شرکت از ۷ هزار میلیارد ریال به ۱۴ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته و آورده نقدی یکی از دستور جلسه‌های این مجمع بوده و دستور جلسه دیگر تغییر در اساسنامه است.

فدایی درمورد اهداف این افزایش سرمایه افزود: اهداف این افزایش سرمایه رعایت حداقل سرمایه شرکت‌های تامین سرمایه، اصلاح و تقویت ساختار سرمایه و نسبت کفایت سرمایه شرکت، توسعه عملیات و افزایش حجم خدمات قابل ارائه، بهره مندی از معافیت مالیاتی و… است.

در ادامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصد «تماوند» از ۷ هزار میلیارد ریال به ۱۴ هزار میلیارد ریال به تصویب سهامداران رسید.

همچنین در مجمع عمومی فوق‌العاده «تماوند»، تغییرات صورت گرفته در اساسنامه شرکت با عنوان اعلام افزایش سرمایه و ارسال گواهی‌های حق تقدم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

تبصره‌های دیگر تغییر یافته، تغییر در بندهای ۲۳ با عنوان آگهی دعوت به مجامع عمومی و ماده ۳۲ با عنوان انتخاب اعضای علی‌البدل بود که به تصویب رسید. تغییر دیگر صورت گرفته در ماده ۳۴ اساسنامه با عنوان تکمیل اعضای هیات مدیره است.

«گزارش تکمیلی بزودی در پایگاه خبری و نشریه»