افزایش دوبرابری درآمد بهپاک
افزایش دوبرابری درآمد بهپاک

درآمد فروش بهپاک در تابستان برابر ۵۴۸ میلیارد تومان گزارش شده که بیش از ۲ برابر رشد نسبت به فصل قبل را نشان میدهد. مقدار تجمعی تولید در این دوره برابر ۷۵ هزار تن بوده است، این مقدار در مقایسه با فصل قبل و دوره مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۵% و ۵۳% رشد داشته […]

✅درآمد فروش بهپاک در تابستان برابر ۵۴۸ میلیارد تومان گزارش شده که بیش از ۲ برابر رشد نسبت به فصل قبل را نشان میدهد.

✅ مقدار تجمعی تولید در این دوره برابر ۷۵ هزار تن بوده است، این مقدار در مقایسه با فصل قبل و دوره مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۵% و ۵۳% رشد داشته است. بیشترین سهم مربوط به خدمات کارمزی (روغن کشی دانه های روغنی و …) بوده است.

✅ بیشتر از اعداد مقداری تولید و فروش، تغییری که به چشم میخورد تغییرات در نرخ های فروش شرکت است.نرخ فروش پروتئین سویا پاکتی که بیشترین سهم از مبلغ فروش را دارد در این دوره به ۳۳٫۷ میلیون تومان برای هر تن رسیده که ۱۴%رشد را نسبت به فصل قبل نشان میدهد.

✅ حاشیه سود ناخالص در این دوره به ۲۳٫۴% رسیده است، همچنین حاشیه سود خالص نیز در محدوده ۱۲% قرار گرفته و سود خالص این دوره را به ۶۸ میلیارد تومان (۱۶ تومان برای هر سهم) رسانده است. افزایش سهم خدمات کارمزدی در درآمد شرکت یکی از دلایل افزایش حاشیه سود ناخالص در تابستان بوده است.