افتتاح پروژه جمع آوری و انتقال غبار و حذف غبار محیطی در شرکت صنایع چوب خزر کاسپین
افتتاح پروژه جمع آوری و انتقال غبار و حذف غبار محیطی در شرکت صنایع چوب خزر کاسپین

اقتصاد و بیمه- همزمان با هفته دولت پروژه جمع آوری و انتقال غبار و حذف غبار محیطی واحد ضایعات سوز شرکت صنایع چوب خزر کاسپین افتتاح شد. به گزارش اقتصاد و بیمه آیین افتتاحیه پروژه جمع آوری و انتقال غبار و حذف غبار محیطی واحد ضایعات سوز، با حضور علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و […]

اقتصاد و بیمه- همزمان با هفته دولت پروژه جمع آوری و انتقال غبار و حذف غبار محیطی واحد ضایعات سوز شرکت صنایع چوب خزر کاسپین افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد و بیمه آیین افتتاحیه پروژه جمع آوری و انتقال غبار و حذف غبار محیطی واحد ضایعات سوز، با حضور علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کل کشور برگزارشد.

مجید محمودی مدیرعامل صنایع چوب خزر کاسپین در حاشیه این آیین گفت: پروژه جمع آوری و انتقال غبار و حذف غبار محیطی واحد ضایعات سوز با جابجایی به میزان ۲۰-۳۵ تن در روز، با روش حذف غبار و  انتقال از طریق پنو ماتیکی به همراه فیلتراسیون از نوع جت پالسی انجام می شود.

وی افزود: همچنین عملیات انتقال از مبدا تولید dust به سمت سیلوی مخصوص و تخلیه از آن به واحد ضایعات سوز با مکانیزم کاملا ایمن و بدون انتشار انجام می شود.