اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها
اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها

بانک قرض الحسنه مهر ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیت‌تر، سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار موبایل بانک را ارتقا و به‌روزرسانی می‌کند. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران بدینوسیله به اطلاع مشتریان محترم می رساند […]

بانک قرض الحسنه مهر ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیت‌تر، سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار موبایل بانک را ارتقا و به‌روزرسانی می‌کند.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران بدینوسیله به اطلاع مشتریان محترم می رساند با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وام های پرداختی که تعداد کمی است. در مقایسه با سایر بانک ها، سیستم های بانکی با حجم بار دو برابری در روزهای اخیر مواجه بوده است.
علت کندی استفاده از سامانه ها و همچنین اختلالاتی که در برخی از ساعات اوج تراکنش در سامانه هایی مانند بانک مهریران رخ داد، همین موضوعی است که ممکن است در روزهای آینده نیز تکرار شود. بانک از صبر و شکیبایی مشتریان سپاسگزار است.
ضمن پوزش از تمامی مشتریان وفادار خود، به اطلاع می رسانیم که با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده تر و با کیفیت تر، در حال ارتقا و به روز رسانی سیستم های مختلف به ویژه نرم افزار موبایل بانک هستیم. به زودی ضمن رفع برخی اختلالات ایجاد شده، شاهد ارائه خدمات مناسب تری به اعضای بانک مهربانی ها خواهیم بود.
مشتریان می توانند از طریق نسخه جدید نت بانک برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیکی اقدام کنند و از لینک برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نت بانک استفاده کنند.
همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان می باشد.