از کسب بالاترین بازدهی تا افزایش ۵۶ درصدی سود خالص / مهندس سلیمیان از هلدینگ سیمان غدیر تجلی بخش حضور مدیری جهادی
از کسب بالاترین بازدهی تا افزایش ۵۶ درصدی سود خالص / مهندس سلیمیان از هلدینگ سیمان غدیر تجلی بخش حضور مدیری جهادی

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسعه سرمايه و صنعت غدير (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۲۷ در محل خيابان شهيد بهشتي حد فاصل سهروردي و ميدان تختي جنب بانک کشاورزي شماره ۲۲۰ برگزار گردید. در این مجمع که با حضور ۹۷٫۳۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق […]

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسعه سرمايه و صنعت غدير (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۲۷ در محل خيابان شهيد بهشتي حد فاصل سهروردي و ميدان تختي جنب بانک کشاورزي شماره ۲۲۰ برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۹۷٫۳۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای عباس فرهاديه بود، که جنابان  احسان حاجي حسن معمار و اميرسليماني در مقام نظار اول و دوم و آقای محمد رضا سليميان به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲٫۰۶٫۳۱ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۱٫۱۹۰ ریال به کار خود پایان دادند.

 

«گزارش تکمیلی بزودی در نشریه وسایت»