آغاز همکاری‌ خوارزمی و فولاد هرمزگان
آغاز همکاری‌ خوارزمی و فولاد هرمزگان

اقتصاد و بیمه- با عقد قرارداد تولید و تحویل‌دهی کاتالیست‌های مورد نیاز واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان، همکاری گسترش فناوری خوارزمی و این مجموعه فولادی گسترده‌تر شد. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی خوارزمی، واحد احیاء مستقیم فولاد هرمزگان با ظرفیت سالانه ۱۶۵۰ هزار تن آهن اسفنجی در منطقه ویژه اقتصادی […]

اقتصاد و بیمه- با عقد قرارداد تولید و تحویل‌دهی کاتالیست‌های مورد نیاز واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان، همکاری گسترش فناوری خوارزمی و این مجموعه فولادی گسترده‌تر شد.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی خوارزمی، واحد احیاء مستقیم فولاد هرمزگان با ظرفیت سالانه ۱۶۵۰ هزار تن آهن اسفنجی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در استان هرمزگان از جایگاه و اهمیت بالایی در صنعت فولاد کشور برخودار است. این واحد فولادی با توجه به نزدیکی به خلیج فارس و دسترسی آسان به آب مورد نیاز صنایع فولادی، توانسته جایگاهی خاص در بین واحدهای فولادی به دست آورد.

در سال ۱۳۹۸ کاتالیست‌های گسترش فناوری خوارزمی برای ۳۶ تیوپ واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان در اختیار این مجموعه قرار گرفت و با توجه به سوابق عملکرد درخشان کاتالیست‌های خوارزمی تولید و تحویل‌دهی کاتالیست‌های مورد نیاز خود را به گسترش فناوری خوارزمی واگذار کرد تا همکاری‌های فولاد هرمزگان و گسترش فناوری خوارزمی گسترده‌تر از قبل گردد.

کاتالیست‌های ریفرمینگ ‌فعال، نیمه فعال و خنثی موضوع این قرارداد که در زنجیره واحد احیا مستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرند توسط گسترش فناوری خوارزمی در موعد مقرر تولید و به مجتمع فولاد هرمزگان تحویل دهی خواهد شد.