پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت روز خبرنگار عسلویه
پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت روز خبرنگار عسلویه

متن پیام مسعود حسنی: پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت روز خبرنگار ️هفدهم مرداد و فرارسیدن روز خبرنگار، فرصتی گران مایه برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه، منتـقدانه و حقیقت طلبانه خبرنگاران و اصحاب رسانـه در مسیر روشنگری، شفافیت و رهیافت دسترسی آزاد به اطلاعات است. ️اصحاب قلم و رسانه وجـدان بیدار […]

متن پیام مسعود حسنی:
پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت روز خبرنگار
️هفدهم مرداد و فرارسیدن روز خبرنگار، فرصتی گران مایه برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه، منتـقدانه و حقیقت طلبانه خبرنگاران و اصحاب رسانـه در مسیر روشنگری، شفافیت و رهیافت دسترسی آزاد به اطلاعات است.
️اصحاب قلم و رسانه وجـدان بیدار جامعه هستـند و سلامت فکـری و فرهنگی هرجامعه، مرهون تلاش شبـانـه‌روزی شماست که با احسـاس مسئولیـت و تحمـل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازید که رشـد و توسعه جامعه را ثمرمی‌بخشد. بی شک رشـد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه بـه خصـوص در حـوزه پتروشیمی مرهون خدمـات سریع و دقیـق شما عـزیزان اسـت و ما در شـرکت پتروشیمی پارس همواره از این ظرفیت بهره برده ایم.
️یاد کنیم ازخاطره شهـدای اصحاب رسانه و تمامی کسانی که ارزشمندترین گـوهر زندگی، یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلاء ایران و اسلام و مردم بر کف نهاده و در تاریخ ماندگار شدند.
️مجددا فرارسیـدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه صنعت نفت و پتروشیمی تبریک گفته و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق امید بخشی ایشان را در تمامی امور خواستارم.
مسعود حسنی
مدیرعامل