۸ پروژه هلدینگ خلیج فارس در سال جاری افتتاح می‌شود/شرط ابقای مدیران، شجاعت و جسارت تصمیم‌گیری به موقع است
۸ پروژه هلدینگ خلیج فارس در سال جاری افتتاح می‌شود/شرط ابقای مدیران، شجاعت و جسارت تصمیم‌گیری به موقع است
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به سرآمدی ایران در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در عرصه جهانی، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را از غنی‌ترین و برترین نمایشگاه‌های ملی عنوان کرد و گفت:امیدواریم که قراردادها و مراوداتی که در نمایشگاه بیست و هفتم منعقد می‌شود، برای کشور و مردم ایران مفید باشد.

اقتصادوبیمه؛

به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس،

دکتر علی عسکری در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تاکید کرد: این نمایشگاه قوی ترین، باترازترین نمایشگاه ایرانی است و به خوبی با تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «رشد تولید و مهارم تورم»،بیانات وزیر نفت و معاون اول ریاست جمهوری، آقای مخبر که تاکید داشتند بخش خصوصی وارد میدان شود همخوانی دارد.

وی با اشاره به رشد تولید ۳ میلیون تنی در دو سال گذشته تصریح کرد: سود شرکت از ۹۵ هزار میلیارد تومان به عدد ۱۳۵ هزار میلیارد تومان رشد یافته که رشد قابل توجهی است. علی عسکری، با بیان اینکه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از نظر رتبه‌بندی در رتبه بیست و سوم جهانی قرار دارد، اظهار داشت: ما در این سال‌ها برای رشد و افزایش سود شرکت تلاش کردیم چراکه معتقد هستیم این سود متعلق به مردم است و این هلدینگ متعلق به کلان سرمایه‌دارها نیست.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت گفت: در حال حاضر، ۲۸ پروژ با جدیت و کار جهادی در هلدینگ در دست اجراست، که از میان آنها فاز اول شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس با ظرفیت روزانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب است، افتتاح شد و فاز دوم آن که پروژه زیست محیطی در ابعاد ملی و حتی جهانی در آینده‌ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد: پروژه بعدی، پروژه ایرانی‌ترین الفین گچساران است که ۱۷ سال طول کشیده و با کندی و توقف همراه بوده و اگر به طور جدی به آن نمی‌پرداختیم، هنوز به ایستگاه راه اندازی نمی‌رسید اما در اواخر خرداد ماه سال جاری آماده افتتاح خواهد شد که در نوع خود، یک مگاپروژه است.

دکتر علی عسکری با بیان اینکه در سال جاری حدود ۸ پروژه را به افتتاح می‌رسانیم که تحول و جهشی در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌هاست، افزود: پروژه هنگام تقریبا به اتمام رسیده و منتظر کاتالیست هستیم که به محض ورود و نصب این کاتالیست، این پروژه هم افتتاح خواهد شد.

وی در پایان گفت: امروز دنیای رقابت است و اگر کسی نتواند رقابت کند، نمی‌تواند کسب سود کند و آرام آرام افول می‌کند. ما از روز اول اعلام کردیم کار ما در هلدینگ جهادی است، مدیران ما هم جهادی هستند.

ما استراتژی‌های مختلفی داریم و دیدگاه ما در مدیریت این است که شرط ابقای مدیران، شجاعت و جسارت تصمیم گیری به موقع است که باعث رشد و پیشرفت هر روز هلدینگ خلیج فارس خواهد شد. گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.