گردهمایی ۵+۱۳ در هتل المپیک
گردهمایی ۵+۱۳ در هتل المپیک

سیزدهمین همایش “چشم‌انداز فولاد و سنگ‌آهن” و پنجمین گردهمایی “چشم‌انداز فلزات غیرآهنی” با فصل مشترک “نگاهی به بازار و تولید” از امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت به مدت چهار روز در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود

اقتصاد و بیمه – سیزدهمین همایش “چشم‌انداز فولاد و سنگ‌آهن” و پنجمین گردهمایی “چشم‌انداز فلزات غیرآهنی” با فصل مشترک “نگاهی به بازار و تولید” از امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت به مدت چهار روز در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

 

🔹به گزارش بیرونیت، این رویداد یکی از بزرگترین گردهمایی‌های فعالان بخش معدن، فولاد، صنایع معدنی خاورمیانه است که به همت گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد برگزار می‌شود.

🔹در این رویداد چهار روزه که با حضور فعالان بخش خصوصیِ معادن و صنایع معدنیِ کشور برگزار خواهد شد، چالش‌ها و راهکارهای توسعه معادن و فلزات از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

🔹در روز نخست این همایش که از ساعت ۹:۳۰ امروز آغاز خواهد شد “میزگرد بررسی چالش‌ها و چشم‌انداز صنعت فولاد” با حضور بزرگان فولاد کشور برگزار می‌شود.

🔹”بررسی چالش‌ها و فرصت‌های تامين انرژی در صنایع معدنی با نگاه ویژه به صنعت فولاد و سنگ آهن” دومین میزگرد تخصصی روز نخست همایش است که از ساعت ۱۵:۳۰ به‌مدت دو ساعت برپا خواهد شد.

🔹روز دوم این همایش به “کارگاه آموزشی و تخصصی صنعت فولاد جهان و ایران و تحولات آن” اختصاص یافته که از ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

🔹”وضعیت سنگ‌آهن، اهمیت و لزوم اکتشاف و نقش فناوری‌های نوین در توسعه اکتشافات” میزگرد تخصصی دیگری‌ست که از ساعت ۱۱ تا ۱۳ روز سه‌شنبه برپا خواهد شد.

🔹میزگرد تخصصی “بررسی تیپ قراردادهای حاکمیتی معدن با شرکت‌های تخصصی حوزه معدن، فرصت‌ها و تهدیدها” نیز از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

🔹در پایان این روز نیز میزگرد تخصصی “روش‌های تأمین مالی پروژه‌های معدن و صنایع معدنی” از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برپا خواهد شد.

🔹در روز سوم و چهارم این همایش چالش‌ها، چشم‌انداز و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فلزات غیر آهنی برگزار می‌شود.

🔹نمایشگاه ویژه‌ای نیز در کنار این همایش با حضور ۵۰ شرکت فعال در بخش معدن و صنایع معدنی برپاست تا این شرکت‌ها آخرین دستاوردهای خود را در این بخش در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار دهند.

🔹به گزارش بیرونیت، ایران مهم‌ترین کشورِ تولیدکننده مواد معدنی و صنایع وابسته به آن در منطقه مناست که توانمندی‌های کشور در این همایش و نمایشگاه چهار روزه از سوی کارشناسان و فعالان بخش معدن و صنایع معدنی به بحث و بررسی گذشته خواهد شد.

🔹گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد با برپایی این همایش و نمایشگاه، ایران را به مرکز سیاستگذاری بخش معدن و صنایع وابسته در منطقه منا تبدیل کرده است.

🔹تبیین جایگاه بخش خصوصی در توسعه پایدار از مهم‌ترین اهداف این رویداد است.