گام بلند بانک ملی ایران در پیاده سازی اکوسیستم بانکداری دیجیتال
گام بلند بانک ملی ایران در پیاده سازی اکوسیستم بانکداری دیجیتال
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از گام بلند این بانک در پیاده سازی اکوسیستم بانکداری دیجیتال خبر داد و بر پیاده سازی راه حل های نوین و ترغیب مشتریان برای استفاده حداکثری از ظرفیت های سبد محصولات بانکداری دیجیتال بانک تاکید کرد.

اقتصادوبیمه؛

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،

دکتر علیرضا ماهیار در نشست بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه بازار استان کرمان باتوجه به موقعیت استراتژیک این استان که با حضور مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد، رییس اداره امور شعب استان کرمان، مدیران بخش انفورماتیک بانک در استان و جمعی از همکاران شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد، با تاکید بر لزوم و اهمیت توسعه خدمات الکترونیک و غیرحضوری گفت:

بانک ملی ایران اقدامات موثری در حوزه تولید محصولات و ارایه خدمات مبتنی بر بانکداری دیجیتال داشته و با سبد متنوع محصولات خود، پیشرفت های بزرگی را به نمایش گذاشته است.

.وی با تاکید بر لزوم حرکت از بانکداری سنتی به سمت بانکداری دیجیتال و ترغیب مشتریان به بهره مندی از ظرفیت های موجود افزود: امروز کم تر کسی حاضر است برای انجام خدمات معمول و روزمره بانکداری به شعبه مراجعه کند و در صف بایستد. چرا که با سامانه های بانکداری الکترونیک و دیجیتال بانک (بام) تنها با چند کلیک بیش از ۹۰ درصد تراکنش های بانکی قابل انجام هستند.

ماهیار با بیان اینکه مشتریان در صورت لزوم به حضور فیزیکی در شعبه بانک هم می توانند از قابلیت نوبت گیری اینترنتی اپلیکیشن بله به منظور صرفه جویی در زمان خود استفاده کنند، تصریح کرد: امروز هم مشتریان و هم مدیران نظام بانکی به خدمات بانکداری دیجیتال اعتماد کرده اند بنابراین بهترین زمان برای توسعه این خدمات و پیاده سازی کامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال در نظام بانکی کشور است.

وی با بیان اینکه احراز هویت غیرحضوری و گواهی امضای دیجیتال با توجه به اخذ مجوز جدید مرکز میانی امضای دیجیتال کشور، توسط بانک ملی ایران گامی فراتر از ارایه خدمات معمول به مشتریان هستند، تاکید کرد: به کارگیری ترکیب تکنولوژی های جدید همانند توسعه خودپردازهای اندرویدی در سطح کشور هم در دستور کار بانک است.

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با تاکید بر حمایت بانک از مشتریان دانش بنیان بانک خاطر نشان کرد: اکنون سه شعبه بانک ملی ایران به صورت ویژه خدمات دهی به مشتریان دانش بنیان را در دستور کار دارند و این مشتریان به طور خاص تر و با توجه به نیاز بازار دانش بنیان ها دیده می شوند.