همزمان با مراسم زنگ بیمه، و با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس هیات مدیره، مدیر عامل بیمه باران، تفاهم نامه اهدا 20 عدد بیمه نامه ترنم به کودکان کار، امضا و به مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان امضا شد.

همزمان با مراسم زنگ بیمه، و با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس هیات مدیره، مدیر عامل بیمه باران، تفاهم نامه اهدا ۲۰ عدد بیمه نامه ترنم به کودکان کار، امضا و به مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان امضا شد.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه باران، در این مراسم که با حضور سید افضل موسوی رئیس هیات‌مدیره و علیرضا هادی عضو هیات مدیره و مدیرعامل بیمه باران و همچنین فرشید یزدانی مدیر عامل انجمن حمایت از کودکان برگزار شد بیمه باران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود  اقدام به اهدای تعداد ۲۰ عدد بیمه نامه ۲۵ میلیون ریالی به کودکان کار کرد.

بنابر این گزارش در ابتدای نشست، علیرضا هادی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل بیمه باران، ضمن تشکر از دکتر سلیمانی به دلیل ابتکار در اختصاص یک روز به عنوان “زنگ بیمه”، گفت بیمه باران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، حمایت از کودکان کار را از طریق اهدا بیمه نامه ترنم (به شرط حیات) در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل بیمه باران ظرفیت‌های بیمه‌های زندگی به ویژه بیمه‌نامه ترنم را بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری برای آینده کودکان دانست و گفت: اگرچه بیمه‌های زندگی دارای ویژگی‌های متعددی هستند که می‌توانند برای تمامی اقشار و آحاد جامعه سودمند باشند، اما در بحث سرمایه‌گذاری برای کودکان، پتانسیل‌های این نوع بیمه‌نامه به حد کمال موثر و سازنده است.

هادی همچنین افزود: بیمه‌نامه ترنم که در بازه‌های زمانی سه تا پنج سال ارائه می‌شود، یکی از امن‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری و آتیه‌اندوزی برای کودکان است. در این میان اگر افرادی با اهداف خیرخواهانه در حال فعالیت به نفع کودکان کار، کودکان بدسرپرست یا کودکان بی‌سرپرست هستند می‌توانند با خرید این بیمه‌نامه راه را برای آینده روشن آن‌ها هموار کنند.

او در این باره افزود: امیدوارم اهدای بیمه‌نامه ترنم، سبب ایجاد این آگاهی شود که آحاد مردم بدانند می‌توانند این بیمه‌نامه را به نفع کودکان بدسرپرست یا بی‌سرپرست خریداری کنند.

مدیرعامل بیمه باران با اشاره به تلاش‌های بیمه مرکزی به منظور ارج نهادن به کودکان و خانواده‌های آن‌ها برای استفاده از بیمه گفت: من به عنوان یکی از اعضای خانواده بیمه‌ کشور، شاهد تلاش‌های ریاست‌ محترم بیمه مرکزی برای ترویج فرهنگ بیمه و توسعه این صنعت هستم. ایجاد زنگ بیمه که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، فرصت با ارزشی است که در کودکان این دغدغه ایجاد شود که داشتن بیمه یکی از ضروریات زندگی است و این دغدغه به خانواده‌هایشان منتقل شود.

 

در ادامه این نشست غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی، نیز ضمن ابراز خرسندی از عملکرد  بیمه باران در حوزه‌ بیمه زندگی گفت: هم‌اکنون دو شرکت تخصصی در حوزه‌ بیمه زندگی در کشور فعالیت می‌کنند که بیمه باران یکی از آن‌هاست. کارنامه چندماهه این شرکت نشان داده اگر طرح‌های ارائه شده همراه با خلاقیت باشد، مردم به خوبی از آن استقبال خواهند کرد.

او در ادامه افزود: بیمه‌نامه‌ ترنم باران که طرح تازه‌ای در بیمه کشور محسوب می‌شود، توانسته افراد زیادی را به بیمه‌های زندگی علاقمند کند. اکنون هم با اهدای این بیمه‌نامه به کودکان تلاش می‌شود دغدغه های کمتری نسبت به آینده این قشر از کودکان داشته باشیم.

رئیس بیمه مرکزی از سایر شرکت‌های بیمه‌ای خواست با انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و همکاری و همیاری با یکدیگر، مشعل توسعه و آبادانی فردای کودکان را روشن نگه دارند.

در انتهای مراسم، فرشید یزدانی مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان ضمن تشکر از دکتر سلیمانی و هیات مدیره بیمه باران به دلیل حمایت ازاین قشر محروم، ابراز امیدواری کرد با عنایت به مشکلات و کمبودهایی که در بخش تحصیل و آموزش این عزیزان در کشور وجود دارد شرکت های بیمه در عمل به رسالت مسئولیت اجتماعی خود توجه بیشتری به این کودکان داشته باشند.

در پایان مراسم، تفاهم نامه اهدا تعداد ۲۰ عدد بیمه نامه ترنم با سرمایه هر بیمه نامه ۲۵ میلیون ریالی به کودکان کار، توسط مدیرعامل بیمه باران و مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان امضا شد.