کسب تندیس واحد مشتری مداری ، توسط شرکت سیمان خزر برای دومین سال متوالی
کسب تندیس واحد مشتری مداری ، توسط شرکت سیمان خزر برای دومین سال متوالی
نهمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار در سطح کشور،  یکشنبه ۱۴۰۱/۵/۲۳ در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیمای تهران و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد. . دکتر اسحق جمال امیدی در حاشیه دریافت تندیس مشتری مداری دومین سال متوالی: تکریم مشتریان و حفظ کرامت تمامی مصرف کنندگان، وجه تمایز شرکت سیمان خزر در بازار می باشد.  

به گزارش اقتصادوبیمه به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر،

برگزار کنندگان این جشنواره، سیمان خزر را به سبب برداشتن گام‌های موثر در جلب رضایت و احترام و تکریم مشتریان بعنوان شریک تجاری، شایسته‌ی دریافت تندیس یکصد برند مشتری مدار که در عالی‌ترین سطح می‌باشد دانسته و به همین مناسبت، لوح و تندیس همایش را به دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهداء نمودند.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب این موفقیت، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفه‌ای در مجموعه سیمان خزر دانسته و انسجام و مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را در دست‌یابی به این توفیق حائز اهمیت دانست وی افزود: تکریم مشتریان و حفظ کرامت تمامی مصرف کنندگان، وجه تمایز شرکت سیمان خزر در بازار می باشد.

جمال امیدی اظهار امیدواری کرد با ادامه‌ی روند رو به رشد مشتری مداری بعنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش که در فرآیند جاری بازنگری استراتژی شرکت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد، موجبات ایجاد فضای تجاری سالم و بازار پایدار و شفاف در منطقه جغرافیایی جهت عرضه محصولات این واحد را فراهم نموده و عاملین و خریداران نیز با دید شریک تجاری نه رقیب در راستای منافع مشترک طرفین فعالیت خواهند کرد.