کاشت نهال‌هایی به یاد شهدا در پتروشیمی دهدشت
کاشت نهال‌هایی به یاد شهدا در پتروشیمی دهدشت

ویژه برنامه روز درختکاری با تجلیل از خانواده محترم شهدا با حضور شورای محترم اداری شهرستان کهگیلویه در مجموعه سایت پتروشیمی دهدشت برگزار شد

اقتصاد و بیمه – ویژه برنامه روز درختکاری با تجلیل از خانواده محترم شهدا با حضور شورای محترم اداری شهرستان کهگیلویه در مجموعه سایت پتروشیمی دهدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این ویژه برنامه ضمن تبریک هفته درختکاری و نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: همانگونه که پیامبر و بزرگان دینی ما به اهمیت درختکاری اشاره کردند ما نیز باید صیانت از محیط زیست را به نسل آینده انتقال دهیم.
محمد شکری با اشاره به روز درختکاری افزود: به همین مناسبت با دعوت از خانواده‌های شهیدان طیب و نورالدینی و همچنین سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نهال‌هایی کاشته می‌شود تا به یادبود بمانند.
وی امنیت کشور را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و ادامه داد: حداقل کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان است و باید رشادت و بزرگی این شهدا را به نسل آینده انتقال دهیم.
سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، تاکید کرد: هیچگاه نباید فراموش کنیم چه روزهای سختی را در هشت سال دفاع مقدس گذراندیم.
شکری تصریح کرد: کشور، اکنون در شرایط جنگ‌اقتصادی و تولید قرار دارد و ما باید بعنوان سربازان نظام تمام تلاش خود را انجام دهیم تا پروژه‌های تولیدی و اقتصادی به سرانجام مناسب برسند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال آینده نیز باتوجه به مشخص شدن نقشه فضای سبز در این مجموعه، نهال‌هایی به یاد دیگر شهدای شهرستان نیز کاشته خواهد شد.