«چخزر» بر مدار صعودی و سودآوری
«چخزر» بر مدار صعودی و سودآوری

«چخزر» ۹۷درصد سود خالص تقسیم کرد تبلور شعار سال با شاهکار مدیریتی مهندس محمودی، مدیر عامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین (سهامی عام)

اقتصاد و بیمه – تقسیم ۹۷درصد سود خالص کسب شده برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ۱۴۰۱ بین سهامداران شرکت صنایع چوب خزر کاسپین (سهامی عام)

 

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین(سهامی عام) با نماد چخزر با حضور۷۵ درصد از صاحبان سهام و نمایندگان قانونی آنها به منظور تصویب صورت‌های مالی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش در تهران برگزار شد.

مهندس محمودی، مدیر عامل کاربلد و حرفه ای شرکت صنایع چوب خزر کاسپین (سهامی عام) با بیان اینکه سهم شرکت، دو درصد از تولید ام دی اف کل کشور است، خاطر نشان کرد: پروژهای های در حال اجرا شامل ۱- طرح توسعه پروژه اعلان و اطفاء حریق در حال مطالعه و تحقیقات است. ۲- طرح بهبود فیلتراسیون اگزوز. ۳- طرح تحقیق و توسعه سیستم های مدیریتی درون سازمانی- پروژه تصفیه پساب که ساخت و برنامه ریزی آن انجام شده و به جهت استفاده مجدد از آبهای مصرفی می باشد که در راستای حفاظت از محیط زیست و استفاده مجدد از منابع است. همچنین استمرار تولید و فروش حداکثری و پایدار از اهم برنامه های سال ۱۴۰۲ شرکت است.

مدیر عامل جوان و فرهیخته شرکت صنایع چوب خزر کاسپین(سهامی عام) با رویی گشاده و شفاف پاسخگوی سوالات سهامداران بود که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.
وی در پاسخ به سوال سهامداران در مورد امکان افزایش ظرفیت تولید ورق فوم برد پی وی سی اظهار داشت: با توجه به حاشیه سود پایین محصول، فعلا برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت وجود ندارد همچنین نیرو و دستگاه‌های فعلی هم توان تولید مازاد را ندارند و هدف شرکت، تمرکز بر ظرفیت تولید فعلی است تا با بهترین کیفیت تولید شود. هدف شرکت، افزایش درآمد با افزایش تولید محصولات جدید با ضخامت های مختلف است.
مهندس محمودی با بیان اینکه بروز کردن ارزش دارایی‌های شرکت با توجه به الزام سازمان، هیئت مدیره شرکت و تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت نیازمند بررسی است، تصریح کرد: از لحاظ نقدینگی، دوره وصول مطالبات شرکت ۹روزه بوده که مناسب است.
گفتتی است، موسسه حسابرسی کاربرد ارقام به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت، همچنین روزنامه اطلاعات هم به عنوان روزنامه‌ کثیرالانتشار انتخاب شدند.

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین(سهامی عام) حق عضویت کمیته های تخصصی هیئت مدیره (ماهیانه به شرط تشکیل حداقل یک جلسه) ۲.۶۵۰.۰۰۰ تومان تصویب شد.

 * میزبانی شایسته ارکان شرکت از ذینفعان و برگزاری مجمع در نهایت نظم، گزارش جامع مهندس محمودی در مورد دستاوردهای حاصل شده در سال مالی مورد گزارش ، تبیین برنامه های آتی مدیرعامل موفق شرکت برای تعالی «چخزر» در سال پیش رو، تاکید سکاندار شرکت مبنی بر تمرکز مجموعه در تولید محصولات جدید با ضخامت های متنوع ، تائید حسابهای شفاف و کلین شرکت توسط حسابرس و بازرس قانونی ، پاسخگویی دقیق و مستند به تمام سوالات سهامداران حاضر در مجمع و ناظر به صورت برخط ، تقدیر ویژه ریاست مجمع و نمایندگان سهامداران عمده از عملکرد مدیریت جهادی و پرسنل متعد و متخصص مجموعه ، مهر تایید ذینفعان بر تجلی تولید با پشتیبانی و مانع زدایی در شرکت چوب کاسپین خزر در سال۱۴۰۱ با درایت مدیران مجموعه ، همکاری کلیه ارکان شرکت با اصحاب رسانه و تعامل شایسته جناب فرامرزی «مدیر کوشای روابط عمومی شرکت» با خبرنگاران جهت پوشش خبری از نکات خواندنی مجمع بود. *

 

پيام هيئت مديره

با حمد و سپاس بيكران به درگاه پروردگار متعال و ضمن عرض سالم و خوش آمد گويي به سهامداران محترم شركت، گزارش هيئت مديره براي عملكرد شركت در سال منتهي به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ به مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام تقديم مي گردد.
با عنايت به ارزيابي عملكرد ساليانه شركت و شرايط اقتصادي موجود، توفيق حركت در راستاي اهداف از پيش طراحي شده حاصل گرديد. سالي كه با فراز و نشيب هاي فراوان توانستيم مسير تعالي را به گونه اي كه شايسته سهامداران محترم اين شركت باشد، طي نماييم. هيئت مديره با اعتقادي راسخ به ادامه روند رو به رشد وتحقق منافع سهامداران محترم تمامي تالش خود را معمول مي نمايد.
هيئت مديره اميدوار است با به كارگيري ظرفيت هاي مناسب شركت در راستاي سرمايه گذاري و استفاده بهينه از موقعيت هاي بازار سرمايه وتحليل مناسب از فرصت ها و تهديد هاي بازار، برنامه ريزي مناسب جهت افزايش سودآوري را عملياتي نمايد.
هيئت مديره شركت اميدوار است كه بتواند سهامداران محترم را هرچه بهتر وكامل تر از نحوه مديريت شركت آگاه سازد.

 

دستاوردها، تقديرنامه ها، گواهينامه هاي اخذ شده توسط شركت در سطوح استاني و كشوري

• حضور در نهمين اجالس سراسري رضايتمندي مشتري سال ۱۴۰۱
• دريافت نشان و عنوان واحد نمونه كيفي در سطح استان در سال ۱۴۰۱
• دريافت لوح و تقدير نشان عالي مدير سال )مدير برتر كشور( در سال ۱۴۰۱
• دارنده گواهي نامه تاييد صالحيت آزمايشگاه،استانداردICO17025/2017از مركز تاييد صالحت ايران
• دارنده گواهي نامه IMS)سيستم مديريت يكپارچه(
• دارنده گواهينامه ” سيستم مديريت كيفيت” ISO 9001 :2015
• دارنده گواهينامه ” سيستم مديريت ايمني و بهداشت شغلي ” ISO 45001 :2018
• دارنده گواهي نامه iso10002-2019)سيستم مديريت رسيدگي به شكايت مشتريان(
• دارنده گواهي نامه iso10004-2019)سيستم مديريت كيفيت پايش و اندازه گيري رضايت مشتريان(
• عضويت در انجمن صنفي كارفرمايي تاييد صالحيت آزمايشگاه همكار استان مازندران
• تمديد گواهينامه هاي سال هاي قبل و انجام كاليبراسيون تجهيزات و دستگاه ها

 

در خاتمه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین(سهامی عام) ،سود تقسیمی به میزان ۹۵درصد سود خالص تعیین شد که مبلغ آن به ازای هر سهم ۳۱۰ تومان است.