چالش تأمین قطعات یدکی پتروشیمی ایلام مرتفع شد/ امضای ۸ تفاهم‌نامه با داخلی‌ها
چالش تأمین قطعات یدکی پتروشیمی ایلام مرتفع شد/ امضای ۸ تفاهم‌نامه با داخلی‌ها

بومی‌سازی ساخت و تولید کمپرسور، توربین بخار و توربین گازی شرکت پتروشیمی ایلام با امضای تفاهم‌نامه‌ای به شرکت دانش بنیان توسعه ماشین ایرسا واگذار شد

اقتصاد و بیمه – بومی‌سازی ساخت و تولید کمپرسور، توربین بخار و توربین گازی شرکت پتروشیمی ایلام با امضای تفاهم‌نامه‌ای به شرکت دانش بنیان توسعه ماشین ایرسا واگذار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بهزاد یاری، معاون مجتمع پتروشیمی ایلام شامگاه سه‌شنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در آیین امضای این تفاهم‌نامه که با حضور دکتر علی‌عسکری برگزار شد، اظهار داشت: پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگترین پتروشیمی غرب کشور نقش مهمی در محرومیت‌زدایی این منطقه دارد.
وی با اشاره به اینکه پتروشیمی ایلام همیشه با چالش تأمین قطعات یدکی روبرو بوده، افزود: این شرکت در چهارمین دوره نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل هفت تفاهم‌نامه قطعات یدکی و یک تفاهم‌نامه مواد شیمیایی با هدف تولید مستمر مجتمع منعقد کرده است.
یونسیان، رئیس هیات مدیره شرکت توسعه ماشین ایرسا در آیین این تفاهم‌نامه گفت: این شرکت امروز با حمایت‌های هلدینگ خلیج فارس کمپرسورهای فرآیندی را طراحی می‌کند تا نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تأمین شود.
چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از دوشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) به مدت سه روز (چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) در جزیره کیش دایر است.