مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت معدني و صنعتي چادرملو (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲در محل مجموعه فرهنگي ورزشي وزارت کار و امور اجتماعي ، سالن تلاش برگزار گردید. در این مجمع که با حضور ۸۵/۴۹درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، […]

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت معدني و صنعتي چادرملو (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲در محل مجموعه فرهنگي ورزشي وزارت کار و امور اجتماعي ، سالن تلاش برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۸۵/۴۹درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای حسين مدرس خياباني بود، که جنابان امير حسين نادري و محمدحسن صبوري در مقام نظار اول و دوم و آقای ناصر تقي زاده به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۲/۱۳۰ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

((گزارش تکمیلی به زودی در وب سایت و نشریه))