پیام تبریک روز خبرنگار توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس
پیام تبریک روز خبرنگار توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس
تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی (به عنوان یک نهضت تبلیغی و عالم ساز)، حامل پیام مهمی برای اهالی رسانه و فرهنگ است

بسمه تعالی

ن و القلم و ما يسطرون

 

🔹تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی (به عنوان یک نهضت تبلیغی و عالم ساز)، حامل پیام مهمی برای اهالی رسانه و فرهنگ است.

 

🔹 زنده نگهداشتن قیام کربلا، نماد و ثمره یک پیکار تبلیغاتی و رسانه ای بوده که واسطه آن، همه ابعاد و زوایای زیبای نهضت امام حسین (ع) و پیام و ندای اسلام به جهانيان مخابره شده است.

 

🔹به واسطه تبلیغات و پیکارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی مختلف، واقعه عاشورا و حماسه کربلا، نسل به نسل منتقل شده است.با اين تجربه و نگرش، در دنیای رسانه ای شده امروز هم،خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند با هم افزایی و روحیه جهادی،تخصص محوری و تولید محتوای غنی به مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه اسلامي و کشورشان عمل کنند.

🔹١٧ مرداد سالروز شهادت خبرنگار متعهد ” شهید محمود صارمی” ،روز نکوداشت اهل قلم است که نوشته ‌هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که فریادشان بی صداست؛ روز تکریم وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند؛ آنانکه خود را وقف رسالت خطیر اطلاع رسانی در جامعه کرده‌اند.

 

🔹خبرنگاران چه فعالان و قلم به دستان رسانه‌های سنتی و نوشتاری در دهه‌های ابتدايي و مياني قرن بيستم و چه خبرنگاران رسانه های اجتماعی و رسانه های نوین و نوظهور مانند سایت ها و پلتفرم های اجتماعی، معدن خاطره براي نسل هاي مختلف هستند از چهره های قدیمی که عمق و شکوه انقلاب ۵۷ و دفاع مقدس را روایت کردند تا نسل امروزی هایی که پیامشان سراسر امید و نمایانگر پیشرفت های ایران جدید مقتدر و سرافراز است.

🔹بدون شک،در عصر روایت سازی امروز و با شکل گیری زیست بوم رسانه ای جدید، مسئولیت فعالان رسانه ای در ایران اسلامی سنگین تر از هر زمان دیگری است؛همه قدم ها و قلم ها باید برای پویایی، تحول و توسعه همه جانبه این مرز بوم به کار بیفتد تا به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و با مدد گرفتن از حضرت ولیعصر(عج)، به قله های پیشرفت و عزت برسیم.

 

🔹”صنعت پتروشیمي” كه امروز با كار جهادي، تعهد و تخصص فرزندان ايران اسلامي به يك صنعت پيشرو و افتخار آفرین تبديل شده، یکی از صنایع “تحریم شکن” بوده كه موجب شکست توطئه دشمنان و سیاست‌های تحریمی آنها شده است؛از همراهی همه رسانه‌ها برای انعکاس زحمات سربازان این صنعت مُعْظم سپاسگزاريم.

اهالی قلم ورسانه روزتان مبارک؛ مانا باشید و سربلند…

 

مهرداد عظیمی

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس