پس از تجربه برنامه های تلویزیونی سال‌های گذشته؛ صنعت بیمه این بار با “چشم بندی” آمد
پس از تجربه برنامه های تلویزیونی سال‌های گذشته؛ صنعت بیمه این بار با “چشم بندی” آمد

این سریال با کارگردانی “شاهد احمدلو”، تهیه کنندگی “سلیم ثنایی” و هنرنمایی جمعی از بهترین بازیگران و عوامل سریال و سینمایی کشور از دی ماه میهمان خانه های مردم خواهد شد

به گزارش اقتصاد و بیمه  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، این سریال با کارگردانی “شاهد احمدلو”، تهیه کنندگی “سلیم ثنایی” و هنرنمایی جمعی از بهترین بازیگران و عوامل سریال و سینمایی کشور از دی ماه میهمان خانه های مردم خواهد شد.
بر اساس این گزارش بازیگرانی نظیر:
حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست و شهین تسلیمی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.
این ملودرامی اجتماعی بر اساس قصه ای از “امیر ابیلی” به نگارش درآمده حکایت روابط شخصی و اجتماعی چند خانواده است که به دلیل آتش سوزی کارخانه ای با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم می کنند و داستان های جذابی رقم می خورد.
شایان ذکر است این سریال که در گروه اجتماعی شبکه سه سیما و با حمایت های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق تامین خسارت های بدنی تهیه شده به عنوان سریال اصلی از رسانه ملی پخش خواهد شد.
گفتنی است در سال های اخیر دو برنامه پرطرفدار “دوربرگردون” و “پلاک ۱۳” نیز با حمایت صنعت بیمه و محوریت معرفی خدمات و محصولات بیمه ای و همچنین آشناسازی آحاد مردم با ویژگی های این صنعت و کاهش سوانح جاده ای، طراحی، تولید و پخش شده است.