پترول ۳ تفاهم‌نامه برای استفاده حداکثری از ساخت داخل با استصنا امضا کرد
پترول ۳ تفاهم‌نامه برای استفاده حداکثری از ساخت داخل با استصنا امضا کرد
تفاهم‌نامه همکاری سه طرح پایین دستی پترول به منظور استفاده حداکثری از ساخت داخل در اجرای طرح‌ها با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران امضا شد.

به گزارش گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، رسول اشرف‌زاده، مدیرعامل پترول روز چهارشنبه (چهارم اسفندماه) در حاشیه سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در نشستی که با حضور علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عبدالعلی علی‌عسگری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، گفت: برای اجرای تمام طرح‌های پترول از همان ابتدا تفاهم‌نامه همکاری به منظور استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخلی با استصنا امضا می‌شود.
وی افزود: همسو با سیاست‌گذاری، شرکت‌های «آوات اورامان» مجری طرح EPDM، «صنایع شیمیایی پترو آرمند لردگان» مجری طرح کریستال ملامین و «پتروشیمی پترو فراز هوران» مجری طرح اتیلن‌اکساید تفاهم‌نامه‌هایی با انجمن سازندگی تجهیزات صنعت نفت ایران به منظور اجرای این طرح‌ها با استفاده از توانمندی تولیدکنندگان و سازندگان ایرانی امضا می‌کنند.
سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش، از دوم اسفندماه امسال به مدت سه روز در منطقه آزاد کیش دایر بود.