پتروشیمی مارون در فهرست رتبه بندی صد شرکت برتر ایرانی ۱۰۰IMI
پتروشیمی مارون در فهرست رتبه بندی صد شرکت برتر ایرانی ۱۰۰IMI

سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و پنجمین سال متوالی، شرکت‌های بزرگ و موثر در اقتصاد کشور را طی “همایش شرکت‌های برتر ایران” در روز ۳ بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی نمود

اقتصاد و بیمه – سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و پنجمین سال متوالی، شرکت‌های بزرگ و موثر در اقتصاد کشور را طی “همایش شرکت‌های برتر ایران” در روز ۳ بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی نمود.

 

به گزارش اقتصاد بیمه، در این همایش که با حضور مقامات و مدیران شرکت‌های برتر ایران برگزار گردید و به صورت زنده از پلتفرم آپارات مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر، پخش می گردید ؛ شرکت‌های پیشرو، شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع، شرکت‌های برتر صادرات‌گرا و شرکت‌های برتر دارای رتبه‌های ویژه معرفی گردیدند. بدین ترتیب در این همایش با شکوه براساس ارزیابی های دقیق صورت پذیرفته ، پتروشیمی مارون بار دیگر در فهرست رتبه بندی صد شرکت برتر ایرانی ۱۰۰IMI قرار گرفت . شایان ذکر است شرکت پتروشیمی مارون با دارا بودن کارخانه بازیابی اتان ، با بازیافت اتان از گاز طبیعی آن را برای تولید محصولات شیمیایی و پلیمری به کار می برد.

این شرکت با توانایی تولید سالانه ۱۱۰۰۰۰۰تن اتیلن، ۲۰۰۰۰۰ تن پروپیلن، ۳۰۰۰۰۰ تن پلی اتیلن سنگین، ۳۰۰۰۰۰ تن پلی پروپیلن و بیش از ۴۴۳۰۰۰تن انواع گلایکول یکی از بزرگترین شرکت های پتروشیمی در ایران و جهان می باشد. کسب این موفقیت بزرگ را از طرف تحریریه این رسانه به تک تک عزیزان شاغل در مجموعه پرافتخار مارون تبریک میگوییم و رجاء واثق داریم با توجه به مدیریت توانمند ، منابع انسانی متعهد و متخصص مجموعه و پتانسیل بالایی که این پتروشیمی معظم دارد در سالهای آتی نیز شاهد افتخار آفرینی های بیشتر این پتروشیمی پیشرو خواهیم بود .