پاكسان يك گام تا مسكو
پاكسان يك گام تا مسكو
: با حضور اعضاي شوراي تجاري ايران و روسيه در شركت پاكسان اين شركت گام هاي نهايي را براي حضور در بازار روسيه بر مي دارد

اقتصادوبیمه؛

به نقل از روابط عمومي شركت پاكسان،

اين شركت در راستاي اهداف و راهبردهاي پيش بيني شده بويژه در حوزه تجارت خارجي و همچنين صادرات به بيش از ۲۵ كشور جهان، ميزبان هيات هاي تجاري و گروه هاي سرمايه گذاري متعددي بوده است.

مهدي صولي سرپرست شركت پاكسان با اشاره به حضور اعضاي شوراي تجاري روسيه و ايران در مجموعه پاكسان گفت: براساس هدف گذاري انجام شده برنامه اصلي ما در مذاكرات با شركاي تجاري براي حضور پايدار در بازارهاي هدف مي باشد. از اين رو طبق مذاكره و توافقات صورت گرفته با هيات تجاري روسيه در آينده نزديك شاهد حضور پر قدرت محصولات شركت پاكسان در بازارهاي روسيه خواهيم بود.

صولی ضمن تاكيد بر اهميت حضور در بازاهاي بين المللي افزود: براي حضور در بازار جهاني و رقابت با برندهاي مطرح دنيا بايد يك مدل كارآمد و مبتني بر آميخته هاي بازاريابي نوين داشته باشيم به همين منظور اقدامات ارزشمندي در دستور كار قرار دارد كه در فرصت مناسب به تدريج شاهد رونمايي از اين موارد خواهيم بود.

روح ا.. گلشن اميرحسيني معاون بازاريابي و فروش شركت پاكسان نيز با اشاره به اقدامات انجام شده براي حضور در بازار كشور روسيه گفت: در سال جاري فعاليت هاي گسترده اي براي صادرات محصول به اين كشور صورت گرفته است و طرح هاي نهايي ما براي ارسال انواع محصولات صنعتي و مصرفي مراحل پاياني خود را طي مي كند و بزودي محموله هاي اين شركت به سمت كشور روسيه ارسال خواهد شد.

گلشن با اشاره به ساير روش هاي همكاري با شركاي تجاري افزود: مذاكراتي نيز با مشتريان و سرمايه گذاران در كشورهاي مختلف براي راه اندازي خط توليد مشترك صورت گرفته است كه از اين طريق با كاهش هزينه هاي توليد و حمل و نقل بتوانيم محصولات خود را به بازارهاي هدف با قيمت تمام شده مناسبت تري عرضه نمايیم.