پاسخ به گزارش روزنامه خراسان با عنوان «تخت گاز عرضه خودروی داخلی و خارجی با ابهام در قیمت!»
پاسخ به گزارش روزنامه خراسان با عنوان «تخت گاز عرضه خودروی داخلی و خارجی با ابهام در قیمت!»

در پی انتشار مطلبی با عنوان «تخت گاز عرضه خودروی داخلی و خارجی با ابهام در قیمت!» در روزنامه خراسان، مرکز ارتباطات وزارت صمت جوابیه‌ای را منتشر کرد

اقتصاد و بیمه – در پی انتشار مطلبی با عنوان «تخت گاز عرضه خودروی داخلی و خارجی با ابهام در قیمت!» در روزنامه خراسان، مرکز ارتباطات وزارت صمت جوابیه‌ای را منتشر کرد.

 

نظر به درج گزارشی با عنوان «تخت گاز عرضه خودروی داخلی و خارجی با ابهام در قیمت!» در آن رسانه ذکر چند نکته در جهت تنویر افکار عمومی لازم است.
۱٫ برخلاف آنچه در این گزارش ذکر شده است، قیمت خودروهای وارداتی در هر عرضه مشخص خواهد بود و ابهامی در این زمینه وجود ندارد. در حالی در این گزارش عنوان شده است که قیمت خودروها نا معلوم است که بنا بر اعلام سخنگوی وزارت صمت، در هر بار عرضه خودرو، قیمت نهایی خودرو مشخص خواهد بود و متقاضیان می توانند با دانستن قیمت انواع خودروهای عرضه شده دست به انتخاب خودرو دلخواه بزنند.
۲٫ در خصوص نحوه قیمت گذاری نیز ذکر این نکته مهم است که قیمت گذاری به هیچ وجه دست وارد کننده نیست و آنها نمی توانند بر خلاف گذشته قیمتگذاری دلخواه داشته باشند. نحوه قیمت گذاری نیز مشخص است و هزینه به صورت CFR به علاوه هزینه های مالیات و هزینه پلاک گذاری مشخص کننده قیمت خودرو است.