همیاری باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در آزادس زندانیان جرائم غیر عمدازی
همیاری باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در آزادس زندانیان جرائم غیر عمدازی

علی احسانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن به همراه مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال این باشگاه و تنی چند از مسئولین و ورزشکاران ذوب آهنی سه شنبه ۲۹ فروردین ماه در بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان با حضور در برنامه یک شهر ضیافت در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همیاری نمودند

اقتصاد و بیمه – علی احسانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن به همراه مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال این باشگاه و تنی چند از مسئولین و ورزشکاران ذوب آهنی سه شنبه ۲۹ فروردین ماه در بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان با حضور در برنامه یک شهر ضیافت در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همیاری نمودند.

ذ آهن اصفهان

احسانی در این برنامه گفت: باشگاه ذوب آهن اصفهان در دوسال اخیر استراتژی جدیدی در پیش گرفته تا بتواند دوباره با استفاده از زیرساخت ها و آکادمی های خود ، بازیکن سازی کند .
وی افزود : طی دو سال گذشته آکادمی های باشگاه ذوب آهن فعالیت های ویژه ای را دنبال می کنند و به خوبی حمایت می شوند و در رشته فوتبال با کمک آقای تارتار ، امسال ۶ بازیکن از آکادمی فوتبال ما در لیگ برتر بازی کردند و چند بازیکن دیگر نیز در کنار تیم هستند که احتمالاً در چند بازی آخر با نظر سرمربی بازی می کنند .
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود : اسلامی یکی از این بازیکنانی که از آکادمی در لیگ برتر بازی کرد به تیم ملی هم دعوت شد و تنها بازیکن اصفهانی تیم ملی است . امیدوارم با توجه به عملکرد مناسب آکادمی فوتبال ذوب آهن ، باز هم شاهد خبرهای خوبی از درخشش استعدادهای جوان باشگاه باشیم .
احسانی اظهار داشت: در لیگ فوتبال ، تنها دو یا سه تیم هستند که در واقع باشگاه محسوب می شوند و سایرین تنها تیم فوتبال هستند . هم اکنون ۴۰ تیم در بخش آقایان و بانوان در باشگاه ذوب آهن فعالیت می کنند که این امر در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان است که در نیم قرن گذشته ورزش کشور و جوانان را حمایت می کند .
حسین‌علی توصیفیان پیشکسوت باشگاه ذوب آهن نیز در این برنامه گفت : ورزشکاران از دیر باز در امور خیریه پیشگام بوده اند و باشگاه ذوب آهن نیز همچون مجتمع عظیم صنعتی ذوب آهن در امور خیر فعالیت داشته است .
وی گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۵۰ نفر از فرزندان زندانیان جرائم غیرعمد به مدت یک سال در رشته های مختلف از امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن بهره مند می شوند .
مهدی تارتار نیز در این برنامه ابراز امیدواری کرد که تیم فوتبال ذوب آهن بتواند با نتایج خوب در ادامه لیگ برتر جایگاه خود را ارتقا دهد .
وی همیاری مسئولین و کارکنان ذوب آهن اصفهان در فعالیت های خیریه را بسیار ارزنده توصیف کرد و کمک نقدی باشگاه ذوب آهن برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را اهدا نمود.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز در این برنامه کمک نقدی شرکت پویش بازرگان ذوب‌آهن اصفهان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را اهدا نمود و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان این باشگاه نیز کمک های خود را اهدا کردند.
شایان ذکر است در این برنامه با مجموعه کمک های صورت گرفته تعدادی زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند .گفتنی است مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران ذوب آهن در ماه مبارک رمضان امسال در برنامه های مختلف یک شهر ضیافت حضور یافتند و در پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شرکت کردند .