همکاری همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین
همکاری همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین

همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند

اقتصاد و بیمه – همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند

 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱، در مراسمی با حضور مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول و محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص همکاری برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در این مراسم که در برج همراه برگزار شد، دو طرف متعهد شدند در حوزه های علمی، پژوهشی و اجرایی با بکارگیری فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت بحران همکاری کنند.

بحران و بلایای طبیعی، سالانه خسارات جانی و مالی بسیاری را به کشورها وارد می‌کند. فناوری‌های نوین به کشورها کمک می‌کند تا با اطلاع بهنگام، خسارات را تا حد امکان کاهش داده و در کمترین زمان، شرایط موجود را احیا کند.

طراحی و توسعه سامانه‌های دیجیتال و هوشمند جهت بکاربری در حوزه خدمات‌رسانی و مدیریت حوادث و سوانح، اطلاع‌رسانی به افراد محلی در شرایط بحران و اعلام هشدار به شهروندان با آلارم صوتی متفاوت، ایجاد دکل مخابراتی با کاربری دو منظوره سیگنالینگ بحران و ارتباطات سیار، برقراری ارتباطات پایدار، بهره‌برداری از زیرساخت‌های فنی موجود، ارائه خدمات آموزش همگانی از جمله خدمات مطرح در این تفاهم‌نامه است. علاوه بر این، همکاری و مساعدت طرفین در حمایت از توانمندسازی و توسعه کسب و کار مبتنی بر فناوری های نوین در حوزه مدیریت بحران از دیگر موضوعات مطرح در این تفاهم نامه است.