نقش حمایتی بانک سپه از فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در جزیره کیش
نقش حمایتی بانک سپه از فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در جزیره کیش

تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و بانک سپه با محوریت “ارائه و ارتقاء انواع خدمات رفاهی، مالی، بانکی و تسهیلاتی در بستر فناوری‌های نوین” به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی پرتو افکنان عضو هیات مدیره بانک سپه و ناظر بر امور شرکت

اقتصاد و بیمه – تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و بانک سپه با محوریت “ارائه و ارتقاء انواع خدمات رفاهی، مالی، بانکی و تسهیلاتی در بستر فناوری‌های نوین” به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی پرتو افکنان عضو هیات مدیره بانک سپه و ناظر بر امور شرکت

 

تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و بانک سپه با محوریت “ارائه و ارتقاء انواع خدمات رفاهی، مالی، بانکی و تسهیلاتی در بستر فناوری‌های نوین” به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی پرتو افکنان عضو هیات مدیره بانک سپه و ناظر بر امور شرکت های بانکی، صبح امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در محل برگزاری پنجمین نمایشگاه معرفی توانمندی های سرمایه گذاری ایران اکسپو ۲۰۲۳ تهران و در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، گفت: بانک سپه ظرفیت های بسیار خوبی را در منطقه آزاد کیش ایجاد کرده و دارای پتانسیل های قابل توجهی در حوزه گردشگری و تجاری است.

پرتوافکنان با اشاره به حضور فعال بانک سپه به عنوان شریک تجاری سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه، اظهار داشت: در حوزه های مالی و سرمایه گذاری و فن آوری های جدید و شرکت های “فین تک” می توانیم نقش موثری در حوزه سرمایه گذاری کیش ایفا کنیم و به طور حتم این اقدام مهم می تواند به دیگر مناطق آزاد کشور نیز تسری یابد.

وی ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد کیش و بانک سپه این مهم را آغازی جدید برای حضور پر رنگ تر بانک سپه در جزیره کیش عنوان کرد و افزود: امیدواریم سرمایه گذارانی که در این منطقه نقش آفرینی کردند به عنوان نقش حمایتی به آنها کمک کنیم و در عرصه اقتصادی نیز در سرزمین اصلی به ویژه حوزه های صادرات و واردات گام های موثری برداریم.

بنابراین گزارش، ارائه سرویس‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز، بکار گیری نیروهای متخصص و متعهد جهت هدایت پروژه‌های مشترک سرمایه‌گذاری، ایجاد زیرساخت‌های فناوری و فنی مورد نیاز در هر یک از محصولات ارائه شده به سازمان، هماهنگی و مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها و جلسات توجیهی برای هر یک از محصولات استفاده شده برای سازمان و افراد معرفی شده در چارچوب قرارداد منعقده از جمله موارد ذکر شده در این تفاهم نامه است.

همچنین حمایت از برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جشنواره‌های تخصصی و فصلی سازمان منطقه آزاد با رویکرد برد-برد، حفظ اسرار و اطلاعات از جمله اطلاعات تمامی کسب‌وکارها و افراد حقیقی و حقوقی معرفی شده از سوی سازمان و بکارگیری تمام توان و ظرفیت شرکت جهت توانمندسازی و توسعه همکاری‌های فی‌مابین از دیگر مفاد اشاره شده در این تفاهم نامه بود