نخستين جشن آنلاين شركت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی پارس«عسلویه» با حضور چهره‌های هنری و هنرمندان مطرح کشور در سال جديد همزمان با اعياد شعبانيه برگزار می‌شود. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، در این برنامه‌ها علی زند وکیلی، محسن ابراهيم زاده و‌مسعود […]

نخستين جشن آنلاين شركت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی پارس«عسلویه» با حضور چهره‌های هنری و هنرمندان مطرح کشور در سال جديد همزمان با اعياد شعبانيه برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، در این برنامه‌ها علی زند وکیلی، محسن ابراهيم زاده و‌مسعود صادقلو از خوانندگان شناخته شده کشورمان به همراه عباس رضازاده، ساسان كريمی و یوسف كرمی از استنداپ کمدین‌های مطرح کشور به اجرای برنامه می‌پردازند.

در این جشن‌ها همچنین مسابقات پيامكی و غيرحضوری ، بمدت سه شب به صورت آنلاين از روز يكشنبه هشت فروردين ماه تا سه شنبه دهم فروردين ماه برگزار می‌شود.

اين مراسم كه شروع فعاليت‌های فرهنگی و هنری شركت های پتروشیمی منطقه محسوب می‌شود به‌منظور استفاده خانواده كاركنان شركت‌های پتروشيمی مبين، پارس و نوری و پازارگاد و همچنین سایر شرکت های تولیدی منطقه برنامه‌ریزی شده است.

باتوجه به وضعيت خاص جامعه و خطر انتشار ويروس كرونا، اجرای برنامه ها در بستر فضاي مجازی ويژه خانواده‌های كاركنان صنعت پتروشيمی در منطقه ويژه پارس از مهمترين برنامه‌های روابط عمومی اين شركت در سال ١٤٠٠ خواهد بود.