معاون وزیر صمت تأکید کرد: نقش مهم گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در ثبت رکورد تازه اشتغال کشور
معاون وزیر صمت تأکید کرد: نقش مهم گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در ثبت رکورد تازه اشتغال کشور

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معاونت صنایع عمومی وزارت صمت در حاشیه چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، قرارداد همکاری امضا کردند

اقتصاد و بیمه – شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معاونت صنایع عمومی وزارت صمت در حاشیه چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت شامگاه سه‌شنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در آیین امضای قرارداد با دکتر علی‌عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از رشد اقتصادی ۶.۶ درصدی در بخش صنعت خبر داد.
وی به ثبت رکورد تازه اشتغال در بخش صنعت اشاره کرد و افزود: بر اساس تازه‌ترین آمار توانستیم رکورد اشتغال ۸ میلیون و ۳۳۰ هزار نفری راثبت کنیم که عمدتا در بخش‌های مختلف پتروشیمی است و هلدینگ خلیج فارس در این زمینه نقش به‌سزایی داشته است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت تصریح کرد: مطمئن هستم با همکاری یکدیگر می‌توانیم ظرفیت‌های موجود را فعال کنیم و اشتغال‌زایی را افزایش دهیم.
چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از دوشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) به مدت سه روز (چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) در جزیره کیش دایر است.