معارفه مدیرعامل کارگزاری بیمه تأمین آینده
معارفه مدیرعامل کارگزاری بیمه تأمین آینده
آیین معارفه محسن مطلبی به‌عنوان مدیرعامل جدید کارگزاری بیمه تأمین آینده با حضور سید محمدجواد میر طاهر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین برگزار شد.

✍️به گزارش #شستا_رسانه به نقل از روابط عمومی صبا تأمین؛ در ابتدای این نشست، سید محمدجواد میرطاهر، با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های علی علنی، مدیرعامل پیشین کارگزاری تأمین آینده گفت: در سال‌های اخیر پیشرفت‌هایی در کارگزاری بیمه تأمین آینده صورت گرفته است اما انتظار داریم که حوزه بازاریابی در این شرکت تقویت شود و الزاماً ارائه این خدمات به شرکت‌های تابعه شستا محدود نشود.

🔹وی افزود: بیمه تأمین آینده علاوه بر حوزه‌های B2B، بایستی حوزه‌های B2C را نیز موردتوجه قرار دهد؛ ضمن اینکه با توجه به همگرایی که در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی وجود دارد، می‌توان تمامی زیرمجموعه‌های این وزارت خانه هدف قرار گیرند تا انواع خدمات بیمه‌ای با بهترین کیفیت به آن‌ها ارائه گردد.

🔸میرطاهر در ادامه تشریح کرد: موضوع دیگر بحث پشتیبانی و مشتری مداری است؛ باید رضایت مناسبی برای تمامی مجموعه معظم شستا فراهم گردد، همچنین فعال شدن درحوزه‌های الکترونیک راهبردی حیاتی و مهم است که باید با جدیت دنبال شود؛ اگرچه پیش‌ازاین مجوزهای لازم در این خصوص کسب‌شده، اما فعالیت خاصی در این خصوص صورت نگرفته است و باید این بخش‌های فعال شود. حتی می‌توان به حوزه‌های دیگر مانند اپلیکیشن‌های خدمات بیمه‌ای نیز ورود کرد.

🔹وی افزود: دکتر مطلبی نیروی جوان و درعین‌حال باتجربه است که رویکردی توسعه محور دارد و با شناخت کاملی به حوزه بیمه دارد، امیدواریم با حضور رشد قابل‌توجهی در همه‌ی زمینه صورت بگیرد.

🔸محسن مطلبی مدیرعامل جدید کارگزاری بیمه تأمین آینده در این مراسم گفت: در گام نخست به دنبال این هستیم که با افزایش هم‌گرایی‌ها در مجموعه شستا، ظرفیت‌های بالقوه این کارگزاری فعال شود.

🔹مطلبی با اشاره به این موضوع که تلاش‌های خوبی در مجموعه کارگزاری بیمه تأمین آینده رخ‌داده و امروز جایگاه مناسبی دارد؛ افزود:

🔸صنعت بیمه مانند دیگر صنایع حوزه خدماتی به‌شدت رقابتی شده است و همگام شدن با این تغییرات و نوآوری‌های بسیار مهم است؛ بر این اساس توسعه بسیار مهم است؛ بر این اساس امیدوارم بتوانیم رسالتی که مجموعه صبا تأمین به ما محول کرده است را به خوبی تحقق بخشیده و یک خدمت ماندگار را رقم بزنیم.

✔️شایسته ذکر است شرکت کارگزاری بیمه تأمین آینده، بزرگ‌ترین کارگزاری بیمه ازنظر تنوع رشته‌های بیمه‌ای کشور، یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین محسوب می‌شود و ارائه انواع خدمات بیمه‌ای را به‌تمامی شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) را بر عهده دارد.

✔️محسن مطلبی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت مالی و دکترای حرفه‌ای بازار سرمایه است وعضویت در هیئت مدیره شرکت کارگزاری رسمی بیمه چتر آسایش، مدیریت بیمه‌های شرکت ایران‌خودرو، دبیری کمیته عالی بیمه گروه صنعتی ایران‌خودرو در کارنامه کاری او به چشم می‌خورد.