کلنگ ساختمان دانشکده فنی مهندسی جم که با مشارکت شورای راهبردی پتروشیمی پارس ساخته خواهد شد، با حضور استاندار بوشهر و نماینده مجلس بر زمین زده شد. به گزارش روابط عمومی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول احداث ساختمان این دانشگاه با تامین مشارکت ۱۶ میلیارد تومانی توسط شورای راهبردی، […]

کلنگ ساختمان دانشکده فنی مهندسی جم که با مشارکت شورای راهبردی پتروشیمی پارس ساخته خواهد شد، با حضور استاندار بوشهر و نماینده مجلس بر زمین زده شد.
به گزارش روابط عمومی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول احداث ساختمان این دانشگاه با تامین مشارکت ۱۶ میلیارد تومانی توسط شورای راهبردی، برگزار شد.
مسئول روابط عمومی شورای راهبردی در توضیح این اقدام، اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت هفت هکتار احداث خواهد شد که دو و نیم هکتار آن توسط یکی از خیرین جمی به این مهم اختصاص داده شده است.
مرتضی باشی افزود: دانشگاه فنی مهندسی جم از سال ۹۱ تا سال ۹۹ در ساختمان مدرسه شهرک پردیس جم قرار داشت و خانواده‌های ساکن در شهرک علیرغم تمام مشکلات، میزبانی لازم را از این دانشگاه بعمل آوردند. در سال ۹۹ با عنایت به نیاز شهرک به مدرسه مذکور، شورای راهبردی با اختصاص سه میلیارد تومان، بنایی را به‌منظور استقرار موقت دانشکده رهن کرد و در حال حاضر نیز شورای راهبردی در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی خود، در ساخت یک ساختمان دائمی برای دانشکده فنی مهندسی جم، مشارکت می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس از بدو شروع به کار، در عرصه‌های مختلف در کنار مردم منطقه بوده و در سال گذشته به میزان ۷۰ میلیارد تومان در بخش‌های کمک به تجهیز بیمارستان‌های استان، مشارکت در ساخت ۲۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره، خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند، توزیع ده هزار بسته معیشتی و… هزینه کرده است.