مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در شرکت پاکسان
مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در شرکت پاکسان

در ابتدای این مراسم سیدصدرالدین حسینی، رئیس هیئت مدیره پاکسان ضمن گرامیداشت و تبریک ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی مطالب خود را در دو محور شرایط شکل گیری انقلاب اسلامی و اهمیت جهاد و تلاش در عرصه صنعت و تولید مطرح نمود

اقتصاد و بیمه – در ابتدای این مراسم سیدصدرالدین حسینی، رئیس هیئت مدیره پاکسان ضمن گرامیداشت و تبریک ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی مطالب خود را در دو محور شرایط شکل گیری انقلاب اسلامی و اهمیت جهاد و تلاش در عرصه صنعت و تولید مطرح نمود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان با اشاره به بیان ارزشمند حضرت امام که فرمودند «انقلاب ما انفجار نور بود» گفت: طی قرون گذشته انقلاب های متعددی در جهان به وقوع پیوسته است، اما انقلاب اسلامی ایران حائز شرایطی بود که نمونه آن را در هیچ کجای تاریخ نمی توان یافت.

صدرالدین حسینی با تاکید بر سه گانه خداوند، مردم و نقش جایگاه رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: همسویی اراده مردم با خواست و تدبیر الهی و عزم پیامبر گونه حضرت امام در راهبری انقلاب، نمونه ای بی مثال در میان تمام انقلاب های تاریخ است که وجه تمایز آن را می توان در نقشی که مردم به نیکی و در موثرترین زمان ایفا نمودند مشاهده کرد.

این مقام مسئول در شرکت پاکسان ضمن اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت ویژه ایشان به این موضوع تصریح نمود: رهبر معظم انقلاب پس از گذشت چهل سال بیانیه ای صادر نمودند که قرار است انقلاب اسلامی را مبدل به تمدن اسلامی نماید و بواسطه آن شرایط بروز قسط، عدالت و ظهور یگانه منجی عالم بشریت بوقوع بپیوندد.

رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان این بیانیه را اقدامی هوشمندانه و نقطه عطفی در تاریخ کشور خواند و افزود: این تدبیر هوشمندانه که یکی از الزامات آن جهاد تبیین است مقدمه ای برای اصلاح، تحول و مطالبه گری در کشور است و آثار آن در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و… نمود پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش صنعت گران و تولیدکنندگان در بحث جهاد تبیین گفت: این مفهوم دارای مصادیق مختلفی است که بخشی از آن مربوط به حوزه صنعت و تولید است. بر همین اساس باید نقطه اتکا را بر توان تولید داخلی و بهره گیری از متخصصان جوان و پویا قرار داد تا بتوان فشارهای ناشی از تحریم و کارشکنی ها را تبدیل به فرصت نمود.

صدرالدین حسینی در پایان اولویت اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان را، بهبود شرایط و فضای کار پرسنل عنوان نمود و افزود: حال آنکه خواست خداوند بر حضور مهندس محمدی راد در جایگاه سکانداری شرکت پاکسان است و عزم جدی ایشان نیز بر ارتقای شرایط مجموعه می باشد از تمامی همکاران خواستاریم با همراهی ایشان و هم افزایی و تلاش مضاعف، شرکت پاکسان را به در مسیر دستیابی به اهداف متعالی یاری نمایند.

باهمدلی و تلاش، پاکسان را به روزهای اوج بازمی گردانیم

در ادامه این مراسم شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان نیز با تبریک ایام ا… دهه فجر و اعیاد ماه رجب، ضمن ارج نهادن به تلاش های گذشتگان شرکت پاکسان از بدو تاسیس، دست یابی به اهداف، تکرار موفقیت ها، افزایش اعتبار حرفه ای و اعتلای جایگاه پاکسان را وظیفه خطیری عنوان نمود که بر دوش همه کارکنان است.

مدیرعامل شرکت پاکسان با تاکید بر نقش تمامی همکاران در رشد و توسعه مجموعه گفت: با همدلی، همکاری جمعی، کوشش مجدانه و تلاش مسئولانه همه شما عزیزان، با بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های پیش رو به یاری خدا شرکت خوشنام و باسابقه پاکسان را به روزهای اوج باز می گردانیم.

محمدی راد با اشاره به تحولات فزاینده و پرشتاب عرصه صنعت و تولید گفت: در شرایط فعلی بازار، مجموعه هایی می توانند به مسیر رشد خود ادامه دهند که ضمن آگاهی از نیازها و خواسته های مشتریان، انعطاف پذیر بوده و مزیت رقابتی داشته باشند به همین منظور باید تلاش کنیم تا با ایجاد مزیت های ویژه و حرکت در مسیر نوآوری با خلق ارزش افزوده و مدیریت بهینه منابع به جایگاه واقعی خود در صنعت شوینده دست یابیم.

مدیرعامل شرکت پاکسان در خاتمه، توجه به سودآوری پایدار و تداوم فعالیت های موثر را، راهکار برون رفت از چالش های اقتصادی عنوان نمود و افزود: با بررسی و تحلیل دقیق شرایط، برنامه ریزی و بهره برداری مناسب از امکانات، تکیه بر ظرفیت و توانایی سرمایه های انسانی حرکت جمعی ما در جهت ارتقای شرکت پاکسان و بهبود موقعیت کارکنان و در یک کلام ساختن آینده ای بهتر برای مجموعه، همکاران و سهامداران گرامی خواهد بود.

در بخش پایانی این مراسم نیز از خانواده های معظم شهدا و جانبازان تقدیر شایسته به عمل آمد. همچنین جوایز برگزیدگان جشنواره ورزشی جام فجر و شصتمین سالروز شرکت پاکسان نیز اهدا شد.

شایان ذکر است در بخشی از این مراسم تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط نوجوان هنرمند سرکار خانم کوثر عیوض پور از فرزندان کارکنان شرکت پاکسان که با تکنیک سیاه قلم طراحی شده بود رونمایی شد.