مدیرعامل گروه صنعتی بارز، در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران راستین و پرتلاش تبریک گفت.
مدیرعامل گروه صنعتی بارز، در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران راستین و پرتلاش تبریک گفت.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ روز خبرنگار، بهانه ایست برای تقدیر از کسانی که با اندیشه، قلم و به تصویر کشیدن حقیقت، در راه آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند. زنان و مردان حقیقت طلبی که شجاعانه این حرفه را برگزیده‎اند، خطرات بسیاری را به جان می‏خرند تا راوی اطلاعات و […]

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

روز خبرنگار، بهانه ایست برای تقدیر از کسانی که با اندیشه، قلم و به تصویر کشیدن حقیقت، در راه آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند. زنان و مردان حقیقت طلبی که شجاعانه این حرفه را برگزیدهاند، خطرات بسیاری را به جان می‏خرند تا راوی اطلاعات و اخباری باشند که راهنمای ورود به روشنایی است.

در این میان، یاد و خاطره دو خبرنگار جوان تازه درگذشته؛ مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی گرامی باد که با شهامت و ایثار جان، به دنبال کشف حقیقت رفته و به سوگندشان به قلم و قداست آن، تا انتها وفادار ماندند.

در تاریخ گروه صنعتی بارز در هر کجا و هر زمان، خبرنگاران روایت گر افتخارات، دستاوردها و موانع پیش رو بوده اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، از همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران صدیق که در رهگذر این سالهای پر فراز و نشیب همراه گروه صنعتی بارز بوده اند، مراتب قدردانی و تشکر خود را ابراز نموده و برای ایشان از خداوند متعال توفیق، سلامتی و عاقبت به خیری خواستارم.

مهدی فکری

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره

گروه صنعتی بارز (سهامی عام)