مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد
مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد
با صدور حکمی از سوی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، مدیر عامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

به گزارش اقتصادوبیمه و به نقل از گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، در حکم رشید قانعی به سید غلامحسن گرشاسبی آمده است:

نظر به پیشنهاد و مصوبه شماره ۳۴۵ مورخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ هیات مدیره محترم شرکت پتروشیمی ایلام و همچنین با توجه به مراتب تعهد، دانش، تخصص، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام منصوب می‌گردید.

صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یکی از صنایع پیشرو در اقتصاد ایران دارای جایگاهی رفیع است و در این میان شرکت پتروشیمی ایلام همواره در حوزه‌های گوناگون در رتبه‌های بالا قرار داشته است. ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، مالی و فرآیندی در کنار افزایش سودآوری این مجموعه عظیم از وظایف عمده جنابعالی به شمار می¬رود که امیدوارم در جهت نیل به آن با همه توان همت گمارید.

اطمینان دارم با استعانت از خداوند متعال، بهره¬گیری از تجارب ارزنده خود و با همکاری صمیمانه اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان دلسوز و متخصص آن شرکت، در رفع موانع و مشکلات موجود، ایجاد محیطی پر نشاط و در نهایت، ارتقای جایگاه شرکت پتروشیمی ایلام در همه زمینه‌ها موفق و موید باشید.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه آقای حسن نجفی سمنانی در دوران مسئولیت، قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

دوام توفیقات جنابعالی و همکاران عزیز آن شرکت را در خدمت به ملت شریف ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند تعالی خواستارم.

رشید قانعی

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل

گفتنی است، سید غلامحسن گرشاسبی پیش از این مشاور عالی و نماینده تام الاختیار مدیرعامل پتروشیمی ایلام در امور اجرایی و منابع انسانی،‌ مدیرعامل پتروشیمی لرستان، مدیرعامل شرکت رایان پلیمر ایرانیان، مدیرعامل پیشگامان توسعه مایع‌سازی گاز پاس هرمز، مجری طرح توسعه فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی و مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس و رییس بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی جم بوده است.