محمدرضا کریمی: پتروشیمی اروند، رکورددار استفاده از ساخت داخل در کشور است
محمدرضا کریمی: پتروشیمی اروند، رکورددار استفاده از ساخت داخل در کشور است

شرکت پتروشیمی اروند در حاشیه چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت ‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، سه تفاهم‌نامه همکاری با همگام صنعت ایستا اهواز، آتیه‌پردازان شریف و رایمون سورین امضا کرد.   به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت پتروشیمی اروند شامگاه سه‌شنبه […]

شرکت پتروشیمی اروند در حاشیه چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت ‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، سه تفاهم‌نامه همکاری با همگام صنعت ایستا اهواز، آتیه‌پردازان شریف و رایمون سورین امضا کرد.

 

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت پتروشیمی اروند شامگاه سه‌شنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در حضور دکتر علی‌عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، با شرکت همگام صنعت ایستا اهواز تفاهم‌نامه ساخت سانتریفیوژ و قطعات یدکی، با آتیه‌پردازان شریف پوشش‌دهی ۶۰۰ جفت آند و کاتد الکترولایزهای واحد کلر آلکالی و با رایمون سورین قطعات مکانیکال سیل امضا کرد.
محمدرضا کریمی، مدیرعامل پتروشیمی اروند در آیین امضای این تفاهم‌نامه‌ها گفت: این شرکت در چهارمین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل تا کنون ۳۰ قرارداد و تفاهم‌نامه امضا کرده است که نشانگر توجه ویژه این شرکت به ساخت داخل است.
وی یکی از دلایل موفقیت شرکت پتروشیمی اروند را استفاده از تجهیزات ساخت داخل دانست و تصریح کرد: ۸۵ درصد مواد شیمایی این شرکت داخلی‌سازی شده است و به جرات می‌توانم بگویم این شرکت رکورددار استفاده از ساخت داخل در کشور است.
چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از دوشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) به مدت سه روز (چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) در جزیره کیش دایر است.