محصولات استاندارد ذوب آهن اصفهان، ثمره عشق و اخلاص تلاشگران شرکت است
محصولات استاندارد ذوب آهن اصفهان، ثمره عشق و اخلاص تلاشگران شرکت است
مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان،چهارشنبه دوازدهم مردادماه با حضور در شرکت تارابگین با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان وضعیت پروژه های این شرکت قرار گرفت.

مهندس ایرج رخصتی گفت : شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان با دارا بودن استانداردها و گواهینامه های مختلف،پتانسیل تولید محصولات متنوع برای استفاده در صنایع مختلف به ویژه صنعت ساختمان را دارد.

وی افزود: استراتژی های شرکت تارابگین با تولید عایق در کشور شکل گرفته است و به عنوان یک مجموعه با تکنولوژی روز،انتظار می رود مبحث ۱۹ مقررات ساختمان را در کشور در دست بگیرد زیرا محصولات این شرکت کیفی ترین عایق صوت و انرژی به شمار می روند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : هدر رفت انرژی در صنعت ساختمان به این دلیل می باشد که با توجه به مباحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان ، از عایق های تولیدی شرکت هایی مانند تارابگین در دیوارها استفاده نمی شود،در این زمینه این شرکت با مرکز تحقیقات مسکن  وزارت راه و شهرسازی ،تعامل اثربخش در گذشته داشته است و لازم است اطلاع رسانی مستمر را در خصوص توانمندی های شرکت و محصولات استاندارد آن انجام دهد.

وی گفت : احداث ساختمان ها و بلندمرتبه های استاندارد و منطقی در سطح کشور مستلزم استفاده از سبد کامل محصولات ذوب آهن اصفهان است که با عشق و اخلاص تلاشگران این کارخانه عظیم با بهترین شیوه تولید فولاد در دنیا که همان کوره بلند است،محقق می شود.

 

در ادامه جلال ابوترابی مدیرعامل شرکت تارابگین ذوب آهن نیز گفت : با حمایت های مدیرعامل محترم شرکت ذوب آهن اصفهان،اعضای هیات مدیره این شرکت و کارکنان تارابگین،زیر ساخت های لازم برای ارتقاء تولید کمی و کیفی در شرکت ایجاد شده است و این موضوع سبب شده،رشد  سود ۱۵۰۰ درصدی نسبت به سال های قبل را محقق نماید.

وی افزود : در این راستا با توجه به تلاش های انجام شده برای خود اتکایی در پروژه های حمل سرباره – گود و غیره  گام های موثری برداشته شده است و شرکت تارابگین توانسته با افزایش مکانیزم و در دست گرفتن اجرای پروژه های شرکت،روند رو به رشدی را در پیش بگیرد.

شایان ذکر است اعضای هیات مدیره شرکت تارابگین نیز در این جلسه به بیان دیدگاههای خود در خصوص پروژه های مختلف شرکت پرداختند