مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاران پارس توشه (سهامی‌عام) مورخ۱۰/۸/۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات شرکت در حال برگزاری است .
مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاران پارس توشه (سهامی‌عام) مورخ۱۰/۸/۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات شرکت در حال برگزاری است .

در این مجمع که با حضور بیش از ۷۱/۹ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی درحال برگزاری است، ریاست مجمع برعهده آقای مهندس عسگری آزاد می باشد، که جنابان رزاقی و زند در مقام نظار اول و دوم و آقای رحیمی به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند

اقتصاد و بیمه – در این مجمع که با حضور بیش از ۷۱/۹ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی درحال برگزاری است، ریاست مجمع برعهده آقای مهندس عسگری آزاد می باشد، که جنابان رزاقی و زند در مقام نظار اول و دوم و آقای رحیمی به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش توجیهی هیات مدیره به مجمع مبنی بر لزوم افزایش سرمایه توسط مهندس هوشنگ پاپوش ، مدیرعامل مدیر سرمایه‌گذاری پارس توشه ، مجمع در حال ادامه می‌باشد .
با این افزایش سرمایه ۱۲۰۰ میلیاردی که از محل سود انباشته و بهره بردن از معافیت مالیاتی مربوط به آن جهت اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت در نتیجه تقسیم سود ، جبران مخارج بخش عمده ای از سرمایه گذاری انجام شده و افزایش توان مالی شرکت « وتوشه »صورت میپذیرد سرمایه شرکت از مبلغ ۴۸۰۰ میلیارد به مبلغ ۶۰۰۰ میلیارد افزایش خواهد یافت .
شایان ذکر است طبق پیش بینی های صورت پذیرفته دوره بازگشت سرمایه ۳۴ ماه و نرخ بازده داخلی ۳۷ درصد می‌باشد . ضمنا خالص ارزش فعلی منافع حاصل از سرمایه گذاری
با نرخ ۲۰ درصد به میزان ۶۳۵/۲۹۷ میلیارد ریال پیش بینی گردیده است.

«ادامه گزارش بزودی در نشریه و سایت»