مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت لامپ پارس شهاب (سهامی‌عام) مورخ۱۰/۸/۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات شرکت لامپ پارس شهاب در حال برگزاری است .
مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت لامپ پارس شهاب (سهامی‌عام) مورخ۱۰/۸/۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات شرکت لامپ پارس شهاب در حال برگزاری است .

در این مجمع که با حضور بیش از ۸۸/۵ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی درحال برگزاری است، ریاست مجمع برعهده آقای مهندس هوشنگ دادوش می باشد، که جنابان آل یاسین و رازقی در مقام نظار اول و دوم و آقای مهندس بهمن دژاکام به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند

اقتصاد و بیمه – در این مجمع که با حضور بیش از ۸۸/۵ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی درحال برگزاری است، ریاست مجمع برعهده آقای مهندس هوشنگ دادوش می باشد، که جنابان آل یاسین و رازقی در مقام نظار اول و دوم و آقای مهندس بهمن دژاکام به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش توجیهی هیات مدیره به مجمع مبنی بر لزوم افزایش سرمایه توسط مدیرعامل لامپ پارس شهاب ، مجمع در حال ادامه می‌باشد .
با این افزایش سرمایه ۵۶۷ میلیاردی که از محل سود انباشته و بهره بردن از معافیت مالیاتی مربوط به آن جهت اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت در نتیجه تقسیم سود ، بهبود وضعیت سرمایه در گردش جهت تداوم فعالیت و کاهش تسهیلات مالی و مخارج مالی عمده مربوطه صورت میپذیرد سرمایه شرکت از مبلغ ۱۶۲ میلیاردی به مبلغ ۷۲۹میلیارد افزایش خواهد یافت .
شایان ذکر است طبق پیش بینی های صورت پذیرفته دوره بازگشت سرمایه ۴۵ماه و نرخ بازده داخلی ۳۹/۲ درصد می‌باشد .

«ادامه گزارش بزودی در نشریه و سایت»