مجمع عمومی عادی سالیانه صنایع تجهیزات نفت برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه صنایع تجهیزات نفت برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنايع تجهيزات نفت  (سهامی‌عام) مورخ 31/03/1401 در محل خيابان وليعصر - پايين تر از پارک ساعي - نبش کوچه دلبسته برگزار گردید

در این مجمع که با حضور ۸۷/۸۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای علي کريمي بود، که جنابان جواد خوش نظر و شهريار مشعشعي در مقام نظار اول و دوم و آقای حسن وفائي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹  و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۰۰۰/۱ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

پیام هیات مدیره

هیات مدیره شرکت اعتقاد دارد که امانتدار سهامداران محترم بوده و به منظور حفظ و ارتقاء امنیت واگذار شده وظیفه خود می داند، ضمن به تصویرکشیدن واقعیت های موجود تمام توان خود را در راستای تعالی شرکت به خدمت گیرد.

مدیرعامل و سایر اعضای هیات مدیره معتقدند موفقیت های کسب شده حاصل نمی گردید مگر با کمک خداوند متعال، تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت و همچنین حمایت های بی دریغ سهامداران محترم، لذا تعامل مطلوب و استفاده از نظرات و انتقادات سازنده سهامداران محترم بی شک چراغ راه گذشته، حال و اینده بوده و هست. در این راستا بهره مندی از نظرات و رهنمودهای شما عزیزان را ارج نهاده و آن را بستری یگانه در راستای بهبود فرآیندهای تصمیم گیری و برنامه ریزی خود می دانیم.

 

خلاصه ای از دست آوردهای سال ۱۴۰۰ به منظور تحقق ماموریت و چشم انداز

۱-    گسترش فعالیت واحد تولید کنترل ولو

۲-    افزایش سرمایه شرکت از ۴۴۰ میلیارد ریال به ۱۲۰۰ میلیارد ریال

۳-    انجام اقدامات نهائی جهت ارتقاء نماد شرکت از بازار پایه به بازار دوم فرابورس

۴-    توسعه و تقویت زیرساخت های لازم جهت صادرات به کشورهای همجوار(بازار هدف کشور عراق و سوریه)، اعطای نمایندگی، تاسیس شعبه، بازاریابی، حضور در مناقصات، ثبت در وندور لیست و …

۵-    پروژه عسلویه (تهیه ۳۰ هکتار زمین جهت انتقال شرکت توس پیوند و سایر پروژه ها)

۶-    افزایش چشمگیر در بخش تولید و فروش نسبت به سال گذشته مشاهده می شود.

۷-    بازنگری اهداف و استراتژی شرکت هلدینگ و شرکت های زیرمجموعه.

۸-    عملکرد تولید و فروش طبق بودجه به صورت ماهانه پایش و کنترل گردیده است.

۹-    جهت گیری به سوی تولید داخلی به جای خرید خارجی

۱۰-  استمرار ارائه مدارک fdb به کارفرمایان و پیگیری آزاد سازی تضامین بانکی

۱۱-    پیگیری مستمر وصول مطالبات تا حصول نتیجه

۱۲-   شناسایی بازار و پروژه های فعال و اطلاع رسانی مناقصات و استعلامها به شرکتهای تابعه

۱۳-   تشکیل جلسات حضوری با کارفرمایان و مکاتبات مستمر در زمینه فروش و بازاریابی و اجرای قراردادها.

۱۴-   اجرای پروژه ریخته گری با پیشرفت ۸۵ درصدی

۱۵-   تولید شیرهای ۵۶ اینچ برای اولین بار در کشور

۱۶ تولید قریب به بیش از بیست محصول جدید در شرکتهای زیر مجموعه

۱۷-  تولید شیر سرچاهی PSI 15000 برای اولین بار در ایران به منظور استحصال روزانه ۱۲۰ هزار بشکه میعانات گازی

معرفی شرکت

شرکت صنایع تجهیزات نفت (سهامی عام) به عنوان یکی از شرکتهای مادر تخصصی تابعه شرکت سرمایه‌گذاری اهداف در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردید و در حال حاضر مشتمل بر چهار شرکت تولیدی تابعه در زمینه تولید انواع شیرهای صنعتی ، تجهیزات سرچاهی و اتصالات فولادی فعالیت می نماید و با بهره گیری از متخصصین مجرب و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا تلاش می نماید تا با کسب و حفظ جایگاه نخست در تولید محصولات موردنیاز صنایع نفت،گاز،پتروشیمی و پالایشگاهی ، جایگاهی مناسب نیز در صنایع مرتبط با وزارت نیرو و بازارهای هدف کسب نماید.

محصولات تولیدی کلیه شرکتهای تابعه شرکت صنایع تجهیزات نفت (سهامی عام) طبق استانداردهای بین المللی و با کیفیت مطلوب و در زمان مورد نیاز پروژه ها و با قیمت های رقابتی عرضه می گردند و کلیه خدمات و سرویس های پس از فروش نیز در دسترس خواهند بود و این شرکت و کلیه شرکت‌های تابعه در فهرست تأمین‌کنندگان مجاز (AVL) تمامی شرکت‌های مهم نفت، گاز و پتروشیمی قرار دارند.

شرکت توس پیوند

شرکت صنعتی توسعه ماشینهای معدنی مشهد(سهامی خاص) درتاریخ ۱۹/۱۱/۱۳۷۰و در زمینی به مساحت ۷۲۵۲۲ مترمربع در شهرک فن آوریهای برتر تاسیس گردید و مورخ ۰۵/۰۸/۱۳۷۶ نام شرکت به توس پیوند تغییر  و اساسنامه جدید شرکت تدوین گردید.

سپس این شرکت با موافقت سازمان گسترش و نوسازی به عنوان یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت صنایع تجهیزات نفت معرفی و در نهایت مورخ ۰۱/۰۳/۱۳۸۰ بهره برداری رسمی از ظرفیتهای موجود کارخانه انجام شد.

شرکت توس پیوند به عنوان تولید کننده داخلی اتصالات فولادی و با برخورداری از منابع انسانی خبره و توانمند و کیفیت و خوش نامی نزد مشتریان و حضور در وندور لیستهای شرکت های تابعه وزارت نفت و ضمانت موثر مجموعه های تحویلی و تولیدی نقش موثری در تامین اتصالات فولادی مورد نیاز کارفرمایان محترم پروژه های کشور داشته است.

محصولات : انواع اتصالات فولادی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شامل انواع فیتینگ و فلنج مانند زانویی و مایتر، سه راهی و لترال، تبدیل، در پوش، فلنج و اولت شامل (سوکولت، تریدولت، البولت، لترولت و …) و انواع نیپل‌ها می باشد.

شرکت گسترش شیرسازی

درسال ۱۳۷۴ بنا به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و موافقت هیئت رسیدگی به جلب و حمایت سرمایه گذاری های خارجی به شرکت Energoinvest کشور بوسنی و هرزگوین با سابقه بیش از ۴۰ سال در تولید شیرهای فولادی صنایع نفت و گاز اجازه داده شد تا در طرح تولید شیرآلات مورد نیاز بخش انرژی خصوصاً صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی با شرکت صنایع تجهیزات نفت اقدام به مشارکت و تاسیس شرکت گسترش شیر سازی نماید.

این مشارکت مشتمل بر انتقال دانش فنی و ارائه کمک های فنی و آموزشی بود که قریب به سه سال در قالب اعزام کارشناسان شرکت Energoinvest محقق گردید. از آغاز سال ۱۳۷۴ تا کنون ، این شرکت با ظرفیت اسمی سالانه ۵۰۰۰ تن دست اندرکار ساخت و تامین انواع شیر آلات و تجهیزات نفت ، گاز و پتروشیمی در اندازه های مختلف و طیف متنوع آلیاژی بوده است.افتخار تایید کیفیت محصولات و تولیدات این شرکت توسط دوایر فنی و وزارت نفت برگ زرینی در کارنامه این صنعت بوده است.

کیفیت برتر ، قیمت مناسب ، تحویل سریع و پشتیبانی بعد از فروش شعار و عمل شرکت گسترش شیرسازی می باشد .شرکت گسترش شیرسازی با اتکا بر واحد نیروی فنی – مهندسی خود آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتری جهت انتخاب شیر مناسب برای سرویس مورد نظر می باشد.

شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی( وتکو)

تولید کنندگان انواع تجهیزات سرچاهی X Mass Tree Wellhead و انواع شیرآلات در کلاس فشاری۵۰۰۰  تا ۱۵۰۰۰ مطابق با استاندارد API 6A و استانداردهای مورد تأیید شرکت ملی نفت ایران در کشور می باشد و به عنوان یک شرکت دانش بنیان با بهره گیری از متخصصین نخبه ، سابقه همکاری و انتقال تکنولوژی  از شرکتهای صاحب نام بین المللی از جمله ABB و وتکوگری آمریکا(سنگاپور) را در کارنامه درخشان خود دارد.

شرکت پارس پنگان

تولید کننده انواع شیرآلات توپی از نوعFully Welded, Split Body Trunnion Mounted, Floating, Bolted Bonnet, Extended Stem, Side Entry, Top Entry و Metal to Metal با عملگرهای مختلف در اندازه و کلاس های متنوع و مطابق با استانداردهای APIو ASTM با مجهزترین امکانات تولید و تست به منظور تولید شیرآلات توپی تا سایز ۵۶ اینچ برای نخستین بار در کشور همچنین تولید انواع شیرآلات کنترلی (Control Valve) در اندازه و کلاس های فشاری و تریم های مختلف جهت کاربردهای کنترل فشار ، دبی، سطح جریان و دما در محیط های فرآیندی با متریال های مناسب مطابق با استانداردهای API, IEC, ISA و NACE

برنامه های آینده شرکت:

۱-    بازنگری فرآیند توسعه و تقویت بازاریابی و فروش

۲-    پیگیری و تعیین تکلیف و حل مسائل قراردادی

۳-    تجزیه و تحلیل و ارزیابی نظر سنجی مشتریان

۴-    راه اندازی سیستم جامع منابع انسانی

۵-    آموزش و ارتقاء دانش کارکنان

۶-    تدوین برنامه استراتژیک و توسعه سهم بازار در افق ۱۴۰۲

۷-    شناسایی و اجرای مدیریت ریسک

۸-    بازاریابی و حضور در مناقصات کشورهای عراق و سوریه و تقویت بخش صادرات

۹-    پیگیری وصول مطالبات و آزادسازی تضامین بانکی

۱۰-         بهبود شاخص مالی و اصلاح ساختار مالی

۱۱-       پیگیری سرمایه گذاری مشترک جهت کسب فن آوری و انتقال دانش فنی

۱۲-          بازنگری ساختار سازمانی

۱۳-            افزایش سهم بازار

۱۴-           استقرار مدل تعالی سازمانی و مدیریت انرژی

۱۵-            پیگیری احداث خط تولید کارگاه ریخته گری

۱۶-        تمرکز بر تحقیق و توسعه محصولات جدید و اجرای محصولات دانش بنیان

۱۷-         حضور فعال در انجمن های صنفی و نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های خارجی در صورت امکان